wtorek, 22 marca 2011

Adidas i Stradivarius

Witam wszystkich !;d
Dzisiaj chciałam Wam napisać o nowych kolekcjach ktore mnie zafascynowały. Są to kolekcje : Jeremiego Scotta dla adidas Originals oraz wiosenna kolekcja Stradivariusa. Biorąc pod uwagę iż teraz roi się w internecie od kolekcji wiosennych najróżniejszych marek , ja wybrałam te które najbardziej przypadły mi do gustu .

Adidas
Patrząc na zdjęcia z kolekcji Jeremiego Scotta jestem pełna podziwu . Sama chciałabym w przyszłości tworzyć coś podobnego ,lecz wiem ze to nie jest takie proste. Odszedł od narzucanej konwencji i stworzył coś niesamowitego dla znanej wszystkim na świecie marki Adidas. Zresztą zobaczcie sami niektóre ubrania z tej kolekcji.










 te buty są świetne ! ;d


 


Stradivarius
Jest jednym z moich ulubionych sklepów (pomimo ,ze od mojej miejscowości do najbliższego sklepu jest dosyć daleko) ,gdyz można tam znaleźć niedrogie ,a zarazem niezwykle dziewczęce ubrania i dodatki. Tym razem kolekcja romantyczna ,styl lat 60 ,przeważają spódniczki i sukienki mini.Oto kilka zestawów z kolekcji:












To chyba tyle na dzisiaj. jutro postaram sie dodać zestawy ubrań ułożonych przez mnie.
;*


PS. Piszcie w komentarzach co jeszcze chcecie zobaczyc na moim blogu!.


wholesale clothing for women online clothing stores for women work out clothes for women

6 komentarzy:

  1. Jee.!! Ja chcę zobaczyć więcej twoich zdjęć.!
    Też cię dodaje <33 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeremmy jak zwykle zamiata,w stradi też ciekawie,w weekend jeszcze nie było nic z tej kolekcji,ale nie moge się doczekać!

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo;*
    śliczne te kolekcje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja adidasa mnie nie zachwyciła, część ubrań wydała mi się niesamowicie tandetna, jedynie ta ostatnia sukienka miała coś w sobie. Za to kolekcja Stradivariusa - cudo. Takie dziewczęce i subtelne te ubrania, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. `siem. ;>
    chciałabym cię zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. jak dodasz się do obserwatorów, na pewno zrobię to samo, ale pamiętaj, że do niczego cię nie zmuszam ;** a tak wgl. ładnie tutaj, podoba mi się ;>
    pozdrawiam, poppy xoxo
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu http://idealna-kobieta.blogspot.com/ ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** błagam, to dla mnie straszliwie, strasznie, strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. `
    dziękuje kochana jesteś !. <33333
    chyba przez przypadek mnie nie dodałaś ;**

    OdpowiedzUsuń