poniedziałek, 28 marca 2011

Marina


Witam wszystkich ! Pare dni mnie tu nie bylo ,ale to dlatego ,iż miałam pare ważnych spraw do załatwienia i  ,nie mogłam poświęcić chwili  , aby tutaj zawitać ;d
Dzisiaj chciałam napisać o młodej artystce ,ktora mnie inspiruje. Jest nią polska piosenkarka, ukraińskiego pochodzenia - Marina Łuczenko. Inspiruje mnie nie tylko swoją muzyką , lecz także stylem ubierania i sposobem bycia. Zakochałam się tez w jej przecudownym głosie . Oglądałam filmiki ktore wstawiła na youtube i jestem pod wielkim wrażeniem . Z jej piosenek najbardziej podoba mi się (chyba jej najnowsza) w duecie z Mrozem - "Wenus Mars".Jej styl najlepiej opisze ona sama :


"Inspiruję się jakością przede wszystkim, a kieruje się własnym gustem. Lubię mieszać style tak jak w muzyce, tak i w stylizacji. Lubię kombinować. Połączenie luźnego młodzieżowego looku z lekką elegancją np. obcasami, obecnie najbardziej mi pasuje" - wypowiedź Mariny dla koktajl24.

Młoda piosenkarka dzięki swojemu niepowtarzalnemu stylowi jest ambasadorką sklepu New Look w Polsce.

"Styl Mariny zarówno ten na scenie, jak i poza nią jest zgodny z odważnym i dynamicznym modowym duchem kolekcji New Look. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć jej karierę muzyczną i uczyniliśmy ambasadorką marki New Look w Polsce." - powiedziała Anna Łącka, marketing director Ultimate Fashion.

 

 Oto ,moim zdanie najlepsze stylizacje Mariny :


 
 Tą sukienke Marina zaprojektowała sama. 

 Bardzo podoba mi się tył sukienki. Taka "sukienka-szkielet".


Skórzana sukienka i błyszczące botki nadały Marinie drapieżnego wyglądu.
Tym razem dziewczęco i naturalnie. Moim zdaniem lepsza stylizacja od poprzedniej .



 Sukienka strasznie mi się podoba ,a do tego dobrze dopasowane buty , rajstopy i naszyjnik.



Tym razem na konferencji prasowej TVP2 ,wystylizowana "na bloggerkę" ;)

To sa moje ulubione ;p


Teraz co najbardziej podoba mi się w Marinie :


-kreski zrobione eyelinerem 

 


-rozjaśnione końcówki


-buty





-tatuaże 







To chyba tyle. Na koniec stylizacja zrobiona przeze mnie ;d


biało-czarny



 A dla Was kto/co jest inspiracją?

Ja lece się trochę pouczyć.

 
;**




wholesale clothing for women online clothing stores for women work out clothes for women

7 komentarzy:

  1. Świetna ta twoja stylizacja:)
    co do Mariny podoba mi sie jej styl choc nie wszystko;p

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za Mariną.! xD
    Ale Fajnie się ubiera ;D.!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taka prosta elegancje jak w twojej stylizacji! super:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię Marinę i te jej kocie kreski <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na blogu już niedługo kolejny konkurs :) zajrzyj i wybierz nagrodę jaka ma pojawić się w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń