czwartek, 24 marca 2011

buty i konkurs.

Biore udział w konkursie na :  http://ilovvevogue.wordpress.com/2011/03/16/konkurs/
Do wygrania sa prześliczne buciki ;) już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zamówieniem sobie takich koturn . Teraz mam okazje,aby je wygrac ! ;d




Trzymajcie kciuki ,aby mi się poszczęściło .;d zapraszam także Was do wzięcia w nim udziału , gdyz niewiele potrzeba ,aby wygrać piękne buty. Szczegóły konkursu na stronie zamieszczonej wyżej ;p


 A teraz inspiracje prześlicznych butów;










Które Wam się najbardziej podobają?.

Zimno mi .;|

;**

wholesale clothing for women online clothing stores for women work out clothes for women

13 komentarzy:

  1. `też biore w nim udział ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne są te pierwsze buty.ja nie biore udziału...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wszystkie podobają .! Ale najbardziej te pierwsze ;)) xDD
    Zapraszam do mnie niebieskieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Achh buty!<3 Wszystkie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buty :D Jestem wielką fanką butów, zaraz po biżuterii :P
    Ja również dodaje do obserwowanych :) Bardzo miły blog.
    Pzdr. Kika:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsiejsze ostatnie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie śliczne ;) ,ale spodnie też mnie urzekły ;> na jednym footo.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze i ostatnie (:
    dziękuje i również dodaje:*
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wszystkie te buciki mi się podobają, chętnie bym je przygarnęła, trzymam kciuki za wygraną ;p

    droppstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ostatnie są meega . :)
    Zapraszam do mnie . ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne, chce te w panterkę ahh < 3 Zapraszam www.f000u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń