sobota, 19 marca 2011

Jeden.

Cześć ;d nie wiem czy sobie poradzę z tym blogiem. Będzie mnie to kosztowało dużo pracy i wysiłku. Ale dam rade. Bądźmy pozytywnej myśli ;)

Pierwsza notka. Z doświadczenia wiem ,ze najtrudniejsza zawsze. Miałam juz pare blogów, ktore jeszcze istnieją (mimo , ze nie pamiętam ich adresów) ,lub ktore już usunęłam. Były to blogi o różnej tematyce . Z robieniem zamówień np. nagłówki na blogi , o sobie , o modzie także. Zainspirowało mnie do stworzenia go inne blogi wspaniale prowadzone ,ktore czytam z otwartymi ustami ,az do końca ;] Więc i ja sobie pomyslałam 'a co tam, sprobuje swoich sił , nie bede gorsza' ;d no i jest.
jeszcze dodam co bede dokładnie tu zamieszczała (moze ewentualnie kogoś zachęcić) . Inspiracje, moje zakupy no i tak oprocz mody to jeszcze moje zainteresowania i tak ogolnie troche o mnie ;) Jakos to wyjdzie i mam nadzieje ,ze blog znajdzie jakichś oglądaczy. To chyba tyle na razie. Niedługo postaram sie dodac nową notkę .


Pozdro ;)
women s clothing womens clothing plus size womens clothing

1 komentarz:

  1. Tak na zachętę :D:D
    Podoba mi się ten płaszczyk purpurowy płaszczyk :D
    Ogólnie dosyć fajnie jak na początek ;)
    Niestety nie mam dla ciebie żadnej kurtki do podesłania ;p

    OdpowiedzUsuń