środa, 23 marca 2011

Zestawy

Witajcie ! Dzisiaj tak jak obiecałam dodaje zestawy ubrań.








 Piszcie swoje opinie.

Jak ja kocham wiosne <3

Dzisiaj tylko 5 godzin po czym latanie po sklepach , gdzie i tak nic nie znalazłam. Niedługo na zakupy jedziemy ,wiec będzie coś nowego . Wypadałoby jakiś prezent kupić dla siostry na 18-tke. Macie jakies pomysły? Bo mi nic nie przychodzi do głowy ,a nie cierpię kupować prezentów.Proszę , pomóżcie mi ! ;d


A na koniec chciałam dodać pare moich wiosennych zdjęc. ;)









 ;**


4 komentarze:

  1. najbardziej mi się podoba pierwszy ^^
    fajne zdjęcia :*
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw super!

    zapraszam do mnie-zmienione zasady konkursu
    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi cięzko wybrac;d wszystkie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej mi sie podoba ostatni zestaw :)
    super zdjecia zapraszam do mnie i licze na komentarz

    OdpowiedzUsuń