niedziela, 3 kwietnia 2011

fashion .


Witam wszystkich. Znowu pare dni nie pisałam za co ogromnie Was przepraszam ,ale ostatnio mój internet ma swoje humorki ;d raz jest , a raz go nie ma. Musze coś z tym zrobić bo niedługo oszaleje ;)
Pare dni byłam przeziębiona i teraz mam katar. Mama wciąż wciska mi jakieś leki , witaminy itp. które ja z wielką niechęcią muszę pić lub łykać ;|  Za oknem znowu słońce , chociaż przez pare dni pogoda była szara i ponura. W piątek  byłam na mini zakupach ,ktore wyglądały w ten sposób ze szybko wpadłam do galerii ,weszłam do ulubionych sklepów i kupiłam to co mi wpadło w oko podczas biegania po sklepach. Jak zawsze będąc na zakupach musze kupić góre i dół ,czyli spodnie(lub spódnice) i bluzke albo jakiś sweter. Tym razem czarne spodnie z Reserved , ktorych szukałam od dłuższego czasu nie mogąc sie na żadne zdecydować i zwykła bluzka z krótkim rękawkiem ;d Dzisiaj troche inspiracji modowych . ;)















Chciałam też polecić dwie ksiązki ,ktore naprawdę warto przeczytac. Pierwsza z nich ,to ksiązka ktorą skończyłam czytać wczoraj . Jej tytuł to "Arabska żona". Jest to naprawdę dramatyczna historia Polki , ktora poślubiła muzułmanina. W ostatnich rozdziałach chciało mi się płakać mimo tego ,iż ja nie jestem osoba ktora płacze z byle powodu.
Druga to "Osaczona". Piąta  już część serii "Naznaczonej" ,ktora chyba niedawno pojawiła się w Polsce. Wszystkie części przeczytałam z wypiekami na twarzy. Jedna ksiazka nie jest dla tych ,ktorzy nie lubia opowieści o stworach , wampirach i wilkołakach. Ja jestem wielką fanką ksiązek fantastycznych.





To tyle na dzisiaj :)
;*



wholesale clothing for women online clothing stores for women work out clothes for women

5 komentarzy:

  1. śliczna ta druga spodniczka <3

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje! : ))
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do nowego konkursu na moim blogu :) do wygrania Pandora, której sponsorem jest Apart :D

    fajne zdjęcia dodałaś :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje są świetne! 6 spódniczka urocza ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń