czwartek, 28 kwietnia 2011

nobody's perfect

Popijam cole , słucham muzyki , przeglądam jakieś strony.. wszystko dla zabicia nudy. Słońce gdzieś znikło i jest ponuro na dworze. Dzisiaj w szkole luzik ,nie licząc sprawdzianu z chemii i dwóji ze sprawdzianu z fizyki ,ale to szczegół ;d tak jak obiecałam dzisiaj druga część wiosenne trendy.


5.MARYNARKI
Najlepiej te bardziej męskie . Podwinięte rękawy , rurki , szpilki i zestaw na wieczór gotowy ! ;d








6.PUMPY I KOMBINEZONY
Pumpy najlepsze do prostych bluzek ,natomiast kombinezony są świetnymi zastępcami sukienek.Na co dzień i na wieczór.


7.WZORY
Geometryczne i zwierzęce motywy nadadzą twojemu ubraniu drapieżnego i mocnego stylu. Cętki lamparcie mogą być zarówno brązowe jak i w innych ,ciekawych kolorach. Duże,geometryczne wzory najlepiej wyglądają na sukienkach. 




Teraz pare letnich inspiracji ,aby mieć teraz , w roku szkolnym , chociaż przedsmak wakacji i lata ;d










Na dzisiaj tyle .
;* islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

19 komentarzy:

  1. Love Your Blog!! <3 -- XoXo Follow me Via blogroll.. Add my BLOG [ My Face Hunter - Fashion Blog ] in your list..i will add yours!!! thanks kisses!

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie zdjecie jest bardzo fajne ; )
    + obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajne ciuchy fajneee.! :)
    ACHH.! Wakacje.!! ;D
    U mnie NEW.!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć z jakiego sklepu ta pierwsza marynarka? Jest cudowna! A właśnie rozglądam się za jakąś.. Problem w tym, że w moim mieście nie ma np. sklepu H&M (który tak nawiasem kocham), a tam bym coś znalazła.. Pozdrawiam i zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam marynarki!
    Mam ich 10 :)
    A

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak.. Cubusa też nie ma, można było się spodziewać, haha. Nie no, coś może skombinuję z Reserved lub ew. bazarek :>.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje bardzo!miło mi,że się podoba:)
    Mam nadzieję,że nie będziesz żałowała:)
    a na marginesie,jakie miasto/miejscowość w Lubelskim?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarki , marynarki chce je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No u mnie dopiero w tym roku otworzyli Reserved, haha, ale nad tym H&M ubolewam.. Nie mam wieelu sklepów, a co z tego, że ogólnie Reserved ma ładne ciuchy, skoro do mojego małego miasta przywożą to, co zostało z innych, większych sklepów.. Dobrze, że przynajmniej w Top Secret i Housie są jako-takie ciuchy, a zawsze mogę liczyć też na sobotni bazarek :). Niestety co do tego ostatniego to jest tak, że prędzej czy później pół mojego miasta chodzi w danej rzeczy, bo jest ładna i tania, także kiepsko.. haha ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. No, moje miasto też jest małe, ale nie narzekam.. Yups jest od dawna, ale nie lubię tam kupować. To samo tyczy się Croppa. Wolę Top Secret, Mohito, Reserved, House, Diverse, czasem Mrówkę.. Ale jak już wspominałam, w niektórych sklepach rzeczy są już "przebrane" :).
    Jakby u mnie otworzyli H&M to chodziłabym tylko w ciuchach z tamtąd, haha :D.
    Hmm, żeby uniknąć czegoś takiego jak napisałaś to albo trzeba raz na jakiś czas zrobić sobie wypad do większego miasta, albo zaryzykować i zamawiać przez internet, albo przeszukać dobre szmateksy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. A dobre są te ciuchy z Japan Style? BO w sumie za przesyłkę się dużo płaci, ale jakby kupić dużo rzeczy to by się opłacało.. Kurcze, jak z jakością? Bo ja się nie mogę przełamać.. A ciuchy wyglądają bardzo ładnie :). Ja zawsze boję się, że coś będzie za małe/za duże, ale jak narazie nie zdarzyło mi się :). W SH są rzeczy niepowtarzalne, bo najczęściej zagraniczne, a można i znaleźć nowe rzeczy, więc też czasem zaglądam. I dzięki temu mam kilka nowych ubrań z H&M, jednak kupionych w SH za grosze :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uu, no to mnie nastraszyłaś, nie zdecyduję się na Japan Style.. hehe. A podobają mi się z tamtąd tuniki. Podobno to też zależy od sklepu, ale raczej nie będę sięw to bawić ^^.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje dziekuję,miło mi,że tak mówisz:)
    Ahmm.mniej więcej kojarzę gdzie to
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. pumpy....przymierzalam te 1 i ost ale czulam sie gruuubsza i nizsza ;D

    OdpowiedzUsuń