środa, 27 kwietnia 2011

smile

Zmieniłam nagłówek i kolory na blogu i powracam bardziej radosna, optymistycznie nastawiona i pełna życia. Słoneczko świeci cały czas i grzeje jak w piecu . Całkiem jak w lecie. Posprzątałam już w szafie i wywaliłam połowe ubrań. Trzeba się rozglądać za letnimi ubraniami. Ja juz mam liste rzeczy ,ktore koniecznie muszę kupić. Dzisiaj pierwszy dzień do szkoły po wolnym . Ale niedługo już weekend majowy ,więc znowu WOLNE! Wczorajszy dzień był pogmatwany i zakręcony. Może będe miała pare zdjęć z wczoraj to wstawie. Macie już plaany na wakacje?? Ja myślę ,ze pojadę na kolonie -morze albo góry (dylemat) i nad jezioro. To takie jedne z większych planów. Teraz przedstawię co najmodniejsze w tym sezonie :



1.KOLOR
Neonowe kolory dla bardziej odważnych oraz pastele,mocne i intensywne kolory , pudry , pomarańcze. Wszystko łączymy i odrzucamy czarny w kąt. Od teraz w naszej szafie pojawiają się ubrania wesołe i kolorowe.




2.KWIATY
Okulary, torebki, buty , bluzki , spódnice, sukienki - wszędzie kwiaty. Teraz masz do wyboru przeróżne fasony i kształty.

 



3. PASKI
Oprócz marynarskich pasków ,teraz w wersji luźniejszej ,także paski szersze i bardziej nieregularne na tunikach lub sukienkach.





4. MAXI SPÓDNICA
Na wieczór ze szpilkami , na co dzień z płaską podeszwą. Powrót spódnic do samej ziemi! Połączone z prostą , jednokolorową bluzką i mocnymi ,wyrazistymi dodatkami dają super efekt .






W następnej notce dodam drugą część.

Słuchaliście piosenek wokalistki Jessie J? Ma naprawdę świetny i mocny głos. Jej piosenka ,ktorej tekst jest tak samo mocny i wulgarny jak ona w tym klipie - Do it like a dude spodobała mi się ,głównie ze względu na jej charakter. Drugi klip to dudet z BoB - Price Tag. Posłuchajcie i sami oceńcie:



       



To tyle na dzisiaj :)


islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

4 komentarze:

  1. na wakacje lepsze morze :P ja jadę z Olą do Wiednia na kilka dni, a potem nie wiadomo xd
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie jessie j-do it like a dude;)
    i rowniez za niedługo będę zmieniać nagłówek:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hie, hie... mi też nie wychodzi. Skończe jak pasztet, no ale próbuję, może się uda!

    OdpowiedzUsuń