sobota, 30 kwietnia 2011

sun

Heej ;d Dzisiaj mam dobry humor i w kółko słucham swoich ulubionych piosenek ,które mnie wprawiają w jeszcze lepszy nastrój ;) Miałam dzisiaj jechać na wycieczkę rowerową ,ale nie jestem jeszcze pewna tych planów. W ogóle nic jeszcze nie jest pewne, ale najlepiej żyje sie na spontanie ;p A wy jakie macie plany na dzisiaj ,lub ogólnie na weekend majowy? Ja mam zamiar wybrać się w pon. na jakieś zakupy ,ale nie wiem czy to wypali ;p hehe. Jakoś leci. Bardzo często wspominam w notkach o wakacjach ,lecie i słońcu ,ale uwierzcie mi ,ze ja już czuje jakby za tydzień był koniec roku szkolnego. Dlatego wstawie pare moich zdj. Oczywiście nie zabraknie na nich słońca ;d









 


A teraz trzy zestawy wiosna/lato stworzone przez mnie :







Który najbardziej przypadł Wam do gustu ? ;)


To tyle.;d
Peace&Love




islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

32 komentarze:

  1. Świeetne fotki i zestawy! Mnie najbardziej podoba się chyba 2.. i 1. Chociaż wszystkie są ładne :).
    A bransoletki robi się bardzo łatwo.. Wystarczy gumka i koraliki, wszystko do kupienia w pasmanterii ;-).
    Ja podczas długiego weekendu będę świętowała urodziny przyjaciółki, pojadę do rodziny, odwiędzę stare gimnazjum, reszta spontan.. Bo spontan najelpszy ;D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te ZESTAWY!
    gdzie dostanę takie okulary jak w trzecim zestawie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. okej,już sobie poradziłam!są na allegro :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic trudnego :). Ale ja robię tylko na większych koralikach, bo są jeszcze mniejsze i też wyglądającudnie.. ale nigdzie nie mogę znaleźć tak cienkiej gumki i swoją muszę "obierać", żeby była cieńsza.. co mnie doprowadza do szału, no nie mam cierpliwości! Hehe ;-).

    Sztuką jest robić takie coś: http://www.photoblog.pl/silatrommi/
    Zamówiłam tam parę rzeczy i już nie mogę się doczekać.. Podziwiam takich ludzi :).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;* Twój również xd A mój plan na weekend majowy to ; K O M P , K O M P i jeszcze raz K O M P xdd .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo. No kurcze, chciałabym mieć takie talenty i wyobraźnię.. Chociaż nie powiem, jak mi się zachce i się postaram to czasem zrobięcoś ciekawego :).
    A ja z tamtego photobloga zamówiłam rzeczy na kwotę w sumie 97zł, haha, ale one są tak cudne! Wybrałam 4 bransoletki (1 dla przyjaciółki), pierścionek i wisior.. :>.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. . Hmm.. 2 zestaw jest świetny ! :*
    ja także już czuję te wakacje .. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi chyba podoba mi się najbardziej :)
    Zapraszam do obejrzenia moich zestawów ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za miły komentarz, piekne zestawy 1,2 są idealne :):**

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam.. Ale właściwie dziś miałabym co robić, są dni mojego miasta.. Ale pogoda zniechęca + ogólnie gorszy dzień i pozostaje mi tylko muzyka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja planów nie mam bo pogoda jest brzydka :(
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie.. Właśnie jestem po takiej mini"kuracji" i jest o nieeebo lepiej :). Muzyka to moja największa miłość, zaraz obok psów :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak.. hehe. Ja śpiewać nie umiem, ale dla zabawy śpiewam ;p. A z tańcem.. żałuję, że nie tańczę, a teraz jestem już poprostu zbyt stara. Gdybym mogła cofnąć czas to na pewno zapisałabym się na tańce :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Uu, tak to ja też bym chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia i sety tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, trzeci zestaw bez bransoletki byłby najlepszy :)
    i co to za tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie zestawy!
    W 1 cuudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sesja. ;.d

    pierwszy zestaw jest bardzo niach!

    OdpowiedzUsuń
  20. wszytskie zestawy są mega :D !!! masz ładna bluzke :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie zdjęcia <33
    Mi 2 zestaw się podoba ;))
    ZAPRASZAM DO MNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy i drugi ! <3 : ):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zdjęcia . :) Pozytywnie. Drugi zestaw jest świetny .
    Pozdrawiam . :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. podobaja mi sie zestawy i genialne zdjecia :)))
    +obserwuje :)

    Zapraszam na mojego bloga www.sarawplace.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem w 3 sezonie 90210 <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  26. ale od jutro ponoc ma się poprawic ta pogoda:Doby!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia,
    świetne zestawy skompletowałaś :)
    Pierwszy podoba mi się najbardziej, choć wszystkie są swietne :)

    Życzę Ci cudownego dnia!

    Elzetha

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 :) ale 2 też jest ładny :] świetne zdjęcia :) obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń