piątek, 6 maja 2011

happiness

Witam wszystkich ! ;d Jak Wam minął dzień? Mi dosyć dobrze. Nie było żadnych sprawdzianów pomijając poprawę z fizyki na której wszystko ściągałyśmy praktycznie, to luz ;D Aż po siedmiu(!) lekcjach ,będąc w szatni zachciało mi się śpiewać piosenkę 'friday' ,która faktycznie wpada w ucho ;) Dzisiaj siedzę w domku ,bo jest dosyć zimno ,aż na dwór nie chce mi się wychodzić. Zaraz film ;d Jutro miałam zamiar jechać w końcu na zakupy ,ale znowu wypadło mi coś niesamowicie ważnego . Eh ;/ muszę coś wymyślić ;) Mam dla Was dzisiaj dwa zdjęcia moich ulubionych lakierów do paznokci. Pierwszy ,jak ja to nazywam , czekoladowy ,a drugi miętowy.




Teraz parę inspiracji :














To chyba tyle. Życzę wszystkim miłego weekendu ;) Ja muszę w końcu się wziąć za siebie i ogarnąć swoje sprawy. Nie mogę ciągle udawać uśmiechu i być w złym nastroju.



(moje dzieło ;p)
islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

10 komentarzy:

  1. Nie chce nic mówić, ale nie powinnaś wstawiać tego dzieła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje..fajne to Twoje dzielo, masz talent :)
    zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten 'miętowy' lakier ma ładny kolorek ;p
    i podoba mi się bardzo to drugie zdj : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne lakiery!
    Hehe, ja większość dni w tygodniu mam 8-9 lekcji :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę? Ja właśnie słyszałam, że dobre.. Ale skoro tak mówisz, chyba muszę sama na własnej skórze się przekonać ;).
    A pudru spróbować nie zaszkodzi, zły nie jest, ale miałam lepsze ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog pełen ciekawych inspiracji:D z chęcią będę zaglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba tylko u mnie pogoda dopisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje. W takie szorty chyba muszę się zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń