sobota, 14 maja 2011

kostiumy kąpielowe

Witajcie ! Już troche czasu nie pisałam , ale będzie mi to się teraz zdarzało dosyć często , gdyż koniec roku szkolnego zbliża się i trzeba poprawić trochę ocenki ;D Bo nie wszystkie są dobre. Dzisiaj dzień spędzony spokojnie , bez nerwów. Uświadomiłam sobie pewną rzecz i myśle ,że jakos to przejdzie.Ten okres jest najgorszym jaki kiedykolwiek przeżyłam. Ale będzie dobrze ;]  Oglądałam w internecie już letnie ciuchy i wypatrzyłam co nieco ;D Także za tydzień mam zamiar wybrać się na zakupy w poszukiwaniu tego. Najbardziej potrzebny mi jest jakiś strój kąpielowy. Dlatego teraz pare najmodniejszych kostiumów kąpielowych na lato 2011 prosto z wybiegów.


1. INTENSYWNE KOLORY

Kostium w tym kolorze na pewno przyciągnie uwagę i nie będzie nudny. Można wybierać między żółtym , fioletowym , niebieskim , fuksjowym , zielonym i innymi mocnymi kolorami.



 2.KWIATY , PASKI , KRATA






 3. FALBANKI 

Najczęściej w dwuczęściowych kostiumach. Dzięki temu dodają kobiecych kształtów i powiększają biust. 





4. DEKOLT

Tego lata najmodniejsze kostiumy to te których  sznurki układają się w kształt litery V. Wyglądają niezwykle dziewczęco . 




5. RETRO 

Wysokie majtki i prosty stanik albo jednoczęściowy kostium bez ramiączek - to fasony inspirowane stylem retro.






A Wy jakie kostiumy macie , albo chcecie kupić?
Spodobał Wam się któryś z proponowanych wyżej fasonów?

Mi najbardziej spodobały się ostatnie ,czyli w stylu retro.



Teraz pare inspiracji związanych z dzisiejsza notką .











To chyba tyle. 
;**



clothing catalogs for women cute womens clothes trendy plus size womens clothing

11 komentarzy:

  1. Pomarańczowy i niebieski z falbankami - najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten pierwszy z falbankami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te z falbankami i ten jednoczęściowy bez ramiączek ;P
    k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z falbankami są cudowne :D. A Ty chcesz kupić jedno- czy dwuczęściowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj jaki świetne stroje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię ten w biało-różowe paski !

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeci i czwarty to zupełne bomby ! może gdzie upoluję podobne.;.d
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stroje <3
    Podoba mi się tu, będę wpadać częściej ;)
    W mnie na blogu też jest coś o trendach, więc zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyróżniłam twój blog w sunshine awards :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten ostatni jest cudowny.<3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://lulu-n-fashion-blog.bloog.p
    zaaapraaszam .! ;*

    OdpowiedzUsuń