niedziela, 8 maja 2011

nice and sweet

Hej! Ta pogoda mnie dobija. Raz ciepło , raz zimno. Zwariować można ! Ale oby było już coraz cieplej. Ja jutro gram z grupą naszego 'Kota w butach' w teatrze w Lublinie i będę księżniczką ;) Graliśmy to już przed publicznością trzy razy i myślę ,ze tym razem też się uda ;d Wczoraj byłam na próbach , a potem oglądałam film z koleżanką - 'Oczy Julii'. Film warty polecenia.Oto krótki opis :
'Gdy w tajemniczych okolicznościach ginie piękna, odzyskująca po długiej chorobie wzrok Sara, jej siostra bliźniaczka Julia nie może uwierzyć w sugerowane przez policję samobójstwo.Mimo próśb męża którego łączyła z Sarą zastanawiająco bliska więź, kobieta postanawia na własną rękę zbadać przyczyny śmierci siostry. Wkrótce, ku swojemu przerażeniu, Julia odkryje, że sama zaczyna tracić wzrok, a każdy jej krok w narastających ciemnościach obserwuje zagadkowa postać, która nie zostawia po sobie żadnego śladu...'
 Mi ten film bardzo się spodobał ,bo nie jestem fanką horrorów ,gdzie leje się krew. A Wy oglądaliście już ten horror? Jest z 2010 roku ,ale dopiero teraz postanowiłam go obejrzeć.





Teraz dodam pare letnich zestawów ,które stworzyłam na zbliżające się wysokie temperatury(mam nadzieję ;d) :








  Spodobał Wam się któryś? ;d

Życzę wszystkim miłego tygodnia nauki ;) Ja muszę wziąć się za poprawianie ocen , bo koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami ;p





;*






  clothing catalogs for women cute womens clothes trendy plus size womens clothing

14 komentarzy:

  1. Drugi mi się najbardziej podoba! . ; ))
    Nie ogladałam filmu, ale moze kiedys obejrzę. ;)
    Powodzenia! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię oglądać horrorów, bo potem zawsze boję się spać :D
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze cudne zestawy!
    co do filmu jeszcze nie ogladałam ale mysle ze fajny po tym jak zobaczyłam zwiastun:)i po 3 to uwielbiam horrory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy, przedostatni i ostatni! :D
    A filmu nie oglądałam, hmm

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 najbardziej mi sie podoba :d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne dobrania ;D
    u mnie pogoda jest śliczna ;)
    ________________________________
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawy , dałaś mi do myślenia co do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pierścionek korona :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. najładniejszy ostatni ! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie. :>
    http://undfallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyskie są super. Ale najładniejszy ten 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  11. w 4 sukienka cudna !

    http://saraaaaaaaaa.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podobaja mi sie buty z pierwszego zestawu i przedostatniego :P i kolory ladne ogolnie, szczegolnie teraz jakos przerzucilam się na beż :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog. obserwuje.

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń