wtorek, 3 maja 2011

sunglasses

Cześć! Juz na początku bardzo wszystkim dziękuję za miłe komentarze o moim blogu ;) Parę dni już nie pisałam ,ale to dlatego ,ze po prostu nie mam weny i nastroju. U mnie majówka nie za bardzo udana ,głównie przez pogodę. A u Was jaka pogoda i jak spędziliście majówke? ;d Chyba teraz w całej Polsce tak ponuro i nie za ciepło. No ale cóż.. nie mamy na to wpływu ;D a szkoda. Jutro nie mam zamiaru iśc do szkoły. Taki mój kaprys. Miałam konkretne plany na jutrzejszy dzień ,ale wszystko się zwaliło ,a wagary raz w roku (i to w moje imieniny!) nie zaszkodzą ;d Słucham GrubSona . Jego piosenki wprawiają mnie jakoś tak w lepszy nastrój ;p Dzisiejsza notka ,tak jak w tytule o okularach przeciwsłonecznych. Oto najmodniejsze w tym sezonie :


1. Lenonki
W tym sezonie zaskoczenie i powrót okularów ulubionych przez hippisów. Oczywiście urozmaicona forma nadała temu fasonowi jeszcze większej uroku. Można nosić także z kostiumami , nie tylko w stylu hippie.








2."Kocie" okulary
Już jakiś czas temu pojawiły się w sklepach i stały się noszone przez gwiazdy. Ale nie tylko przez te zza oceanu ,ale również polskie. Zwolenniczka takiego fasonu jest między innymi Doda.






3.Fasony z lat 70.
Modne od kilku sezonów -"muchy" możemy nadal spokojnie nosić , jednak teraz w bardziej kanciastych oprawkach.





4.Ray Ban Wayfarer
Ten model można także nosić spokojnie ,bo nigdy nie wychodzi z mody. Ten fason nosi wiele gwiazd i można dopasować takie oprawki,jakie nam się tylko podobają.







5.Clubmaster

Te okulary obecnie są hitem. Mi one tez niesamowicie przypadły do gustu. Nie tylko dla dziewczyn ,ale faceci też mogą spokojnie się w nich pokazać na ulicy.




6.Aviatory
Kolejny typ okularów ,które nigdy nie wyjdą z mody. Znane wszystkim od kilku sezonów pilotki.



 To chyba wszystkie.;d 
Ja mam zamiar kupić sobie clubmastery i lennonki ;)
A Wy jaki fason okularów najbardziej lubicie i nosicie? 






 Życzę Wam mile spędzonego dzisiejszego wieczoru ;) 
Oby w końcu jutro zawitało do nas słońce.




islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

10 komentarzy:

  1. ja nie lubię nosić okularów przeciwsłonecznych, jeśli już muszę preferuję te spod numeru 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` . Super są te 4 i 6 . ;) ja osobiście noszę takie duże.. alo mucha CCC . ;) ( które można zobaczyć na moim blogu . )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają te mniej ekstrawaganckie- aviatory, "muchy", ray bany. Lenonki są super, ale tylko na sesję, nie założyłabym ich ot tak na miasto :).
    hehe, u mnie Kasia miała takie super czerwone trampki, ruszała się na luzie i w ogóle bardzo sympatycznie się zachowywała ;-).
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne okularki :)

    zapraszam na mojego bloga =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ukochane Ray Ban Wayfarer :D
    Strasznie lubię te okulary!
    Mam zwykłe czarne do chodzenia na co dzień jako korekcyjne.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham okulary, bez nich się nie ruszam z domu :) Nawet jak na niebie są chmury dla mnie jest za jasno ;D
    Najbardziej podobają mi się mega duże muchy, poza takimi mam jeszcze "Ray Ban'y" (oczywiście nie oryginalne) i aviatory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne. Ale ja chyba najbardziej gustuję w Ray Ban. Mam białe i doskonale się sprawują. :)

    Pozdrawiam i zapraszam na: www.frothy-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilotki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na lenonki i kocie!Świetne są!
    Dziękuję ,dziękuję!
    Okropna pogoda..zaraz idę na tańce i zakładam zimowy płaszcz!

    OdpowiedzUsuń