piątek, 20 maja 2011

Sunshine Awards

Witam wszystkich ! ;) Ostatnio pare dni tu nie pisałam ,ale to z powodu słońca które się nam pojawiło. Korzystam już teraz i nie marnuje czasu w domu ;] poza tym w szkole trzeba troszke popoprawiać. To moje usprawiedliwienia ;d;d  Krótko - jest dobrze ;p

A teraz do rzeczy. Pojawiła się ostatnio akcja wśród bloggerek. Dziękuje Oli i Karolinie za wyróżnienie mojego bloga ;)





Zasady Sunshine Awards:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która cię wyróżniła.
3. Wkleić logo.
4. Wyróżnić 10 blogów.
5. Powiadomić nominowane przez nas osoby :)
6. Stworzyć listę rzeczy, które czynią cię szczęśliwą.




Co czyni mnie szczęśliwą :
-piękna pogoda , słońce
 -przyjaciele i rodzina
-bloggowanie
-zakupy
-wyjazdy nad morze lub jezioro
-słuchanie ulubionych piosenek
-śpiew , taniec
-podróżowanie 
-poznawanie nowych ludzi
-uśmiech i radość innych osób
-czytanie ulubionych książek
-szaleństwo i zabawa
-słodycze ;d




pare inspiracji :












 Tyle . Życzę Wam miłego weekendu ;) jakie macie plany? ja ide jutro do miasta i mam grilla. ;d a w niedziele to sie jeszcze zobaczy ;]

;*


clothing catalogs for women cute womens clothes trendy plus size womens clothing

12 komentarzy:

  1. dziękuję;)
    ja caly weekend spedzam w 'pracy':P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie. ;.)

    ja jutro idę na urodziny kuzynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje;D
    wyróżniłam Cię w Sunshine Award : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com oraz amazingstory14.blogspot.com. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń