środa, 29 czerwca 2011

hairstyles

Czeeść ! Moje błagania o słońce w końcu zostały wysłuchane ! ;d Jak tam dzisiaj dzień spędzacie? Ja mam zamiar pojeździć troche na rowerze. Jeszcze nie wiem do końca ,gdzie się wybierzemy , ale coś się wymyśli ;] Wczoraj byłam w lbn u ortodonty i na małych zakupach. Kupiłam sobie tylko taką bluzkę w paski i sandały czarne. Nie było tego ,czego szukałam ;] wczoraj też wieczór filmowy - pizza, horror, gofry xd Właśnie odganiam muche ,która lata cały czas i mi przeszkadza. Okno na roścież ,a i tak nie chce wylecieć.. A to jedna ! xd Dobra. Dzisiejsza notka o fryzurach. Mam zamiar rozjaśnić sobie w najbliższym czasie końcówki. Wcześniej zastanawiałam się też nad pomalowaniem włosów na rudo , albo czerwono lub niebieskimi pasemkami ,ale w końcu zdecydowałam się na końcówki ;) wyszukałam w internecie pare zdjęć :









Wiele gwiazd, także polskich , ma rozjaśnione końcówki. Oto niektóre z nich :
Maja Sablewska

Monika Brodka

Ashlee Simpson

Marina Łuczenko


Teraz fryzury ,jak dla mnie , idealne na lato : 
Loki





Warkocze


  



Spięcia





Tyle mam fryzur . A Wy macie jeszcze jakieś pomysły jak można sie czesać w lecie? Albo co ogólnie można zrobić z włosami? Jak tak to piszcie xd



Tyle. Miłego dnia ;]



clothing for women womens clothes online plus size women clothing

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam rozjaśnione końcówki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się ombre hair (pierwsze zdj), nawet kupiłam już sb farbę aby to wykonać ale jakoś nie mogę się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podobają takie rozjaśniane końcówki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni kok mi sie podoba bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam rozjaśnione końcówki wyglądają bosko /Dulsitko

    OdpowiedzUsuń