czwartek, 9 czerwca 2011

I'm into you

Eh. Pare dni były upały i znowu za oknem leje deszcz. Mam na oścież otwarte okno ,gdyż bym sie chyba udusiła inaczej .;) Zjadam ciasto truskawkowe , które wprost ubóstwiam , tak samo jak truskawki z cukrem <3 Jutro już tylko został polski do poprawienia na piąteczkę (oby sie udało) i luz. Oczywiście nie będzie czerwonego paska ,ale to dzięki pani z chemii. Miło. Jeszcze tylko 10 dni chodzenia do szkoły i cieszenie sie pełną wolnością i wakacjami. Już mam dość chodzenia do szkoły. Wprowadzili jakieś zasady ,że bluzki bez dekoltów , spodenki minimum do pół uda i włosy związane. Tylko jakby wszyscy sie trzymali tych zasad. Ja osobiście mam je głęboko ;D Już od dawna przygotowuję się do napisania tej notki , lecz jakoś nie wychodziło. Powód : brak czasu, poprawianie ocen, słońce. ;]



Teraz pare zestawów. Nie mogę się oczywiście powstrzymać przed ich wstawianiem. A co tam. Macie : ;D












 Wszystkie stworzone przeze mnie.
Który Wam się najbardziej spodobał? ;d




No i na koniec buty ze strony DeeZee.pl w których zakochałam się na zabój ;p




Podobają Wam się któreś z tych butków? ;)



When I look into your eyes, it’s over
You got me hooked with your love controller
I’m trippin’ and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover'





clothing for women womens clothes online plus size women clothing
 





 Miłego wieczoru życzę.



5 komentarzy:

  1. wspaniałe zestawy :)
    tak u nas też nie może być bluzek bez dekoltów :D ale jak tu wytrzymać w taki upał ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 5 zestaw jest super :)) a buciki to 3 i 4. cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy! Nie potrafię zdecydować, który jest najlepszy :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy zestaw i czwarte buty są mega! ; ))
    lubię piosenkę JLO. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piosenkee lubie bardzo : DD
    pierwszee buty mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń