sobota, 25 czerwca 2011

wakacje

Hej! Jak tam mijają Wam pierwsze dni wakacji? Ja na razie nie narzekam , chociaż mogłoby być lepiej. Pogoda znowu mnie dobija. Wiatr, zimno (bo zaledwie 20 stopni) i brak słońca. Wczoraj też deszcz. Oby szybko to przeszło ! Nie pisałam dosyć długo,ostatni mój wpis był 18 czerwca ,więc jeszcze przed końcem roku szkolnego. Co do ocen na świadectwie to mogłabym się bardziej postarać ,ale jakoś bardzo zachciało mi się mieć świadectwo bez paska. No i jest ;d W następnym roku mam nadzieję,iż się poprawię. Ale dobra, nie pisze już o szkole. Chociaż nie czuje wakacji i ciągle myślę ,że to tylko długi weekend ,a potem znowu wstawanie po szóstej i szybko do szkoły. Wszystko się wali ,ale jakoś przeżyje ;] A więc ,żeby dodać tej notce trochę uroku napiszę o lakierach pękających ,a potem znowu zestawy xd


A więc chciałam napisać o hicie tego sezonu ,czyli pękających lakierach. Ja mam zamiar kupić sobie taki , tyle że nie mogę się zdecydować na kolor. A Wy macie już taki?







Firmy w których najlepiej zakupić sobie takie lakiery :   Vipera Cosmetics , Debby ,China Glaze ,Bell i Inglot. 


Ja widziałam bardzo fajne kolory z firmy Bell i chyba właśnie z niej zakupie sobie te cudowne lakiery;d Jeszcze pare zdjęć efektów końcowych :








To teraz zestawy:









 Który najbardziej się Wam spodobał? ;d

Widzieliście juz teledysk Katy Perry - Last Friday Night ? Wystąpiła w nim Rebecca Black. Piosenka szybko wpada w ucho i teraz ciągle ją sobie nucę. Posłuchajcie i obejrzyjcie sobie jeśli chcecie trochę dłuższy teledysk ;]



No to chyba tyle na dzisiaj. Życzę udanych wakacji wszystkim xd




clothing for women womens clothes online plus size women clothing

6 komentarzy:

  1. Teledysk Katy jest świeetny :).
    A co do pękaczy- mnie się bardzo podobają, ale np. efekt tych lakierów z VIpery mi nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. teledysk mi się podoba ;)

    a lakier jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;D
    teledysk jest boski ;>

    neska-fe.blogspot.com
    obnserwujemy ? ja obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 zestaw przypadł mi najbardziej do gustu :)
    Też sobie obiecuję,że za rok będę miała pasek..zobaczymy co z tego wyjdzie!

    Dziękuje bardzo:)
    A pogoda jest okropna..jak trzeba było chodzić do szkoły to temp. sięgała 30 stopni a teraz?kiedy mam się opalić?bu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie..te długo wyczekiwane i upragnione wakacje:D

    OdpowiedzUsuń