poniedziałek, 25 lipca 2011

One Lovely Blog Award + photos

Witam wszystkich . Jak Wam mijają wakacje? Mi tak sobie ,gdyż znowu muszę trochę ponarzekać na pogodę. Chociaż dzisiaj trochę się rozpogodziło. Wczoraj byłam na małych zakupach. Może w następnej notce wstawię moje ostatnie nabytki ,także te wcześniejsze troszke i to co zakupiłam będąc nad morzem. No ale na razie skupię sie na tej notce ;d Przed chwilą zjadłam pyszne naleśniki ,które wcześniej sama zrobiłam (żeby nie było ;]). No. Co do dalszych planów na wakacje jeszcze nic nie ustalone. Myślałam że te wakacje będą niezapomniane ,ale ta pogoda nie pozwala nam na to.

Otrzymałam dwie nominacje w konkursie One Lovely Blog Award.
http://mycolorfashion.blogspot.com/
 http://fooreveryoou.blogspot.com/

Bardzo dziękuję właścicielkom tych blogów ;*

 
\
7 rzeczy o mnie :
-bardzo lubię śpiewać
-kocham słońce i porę wakacyjną
-nie mogę żyć bez internetu
-kocham zakupy <3
-uwielbiam czytać książki fantastyczne i typowo młodzieżowe
-najbardziej lubię lody o smaku kokosowym
-mogłabym słuchać muzyki dzień i noc


ZASADY:
- podziękowania i link bloggera, który przyznał Wam tę nagrodę
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu, napisz o sobie 7 rzeczy
- nominuj 16 innych cudownych bloggerów
 (nie można nominować bloggera, który Wam przyznał nagrodę)
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji


Blogi które nominuję :
 
 
 
To tyle. Teraz parę zdjęć z mojego wyjazdu nad morze :








Dwa ostatnie zdjęcia z placu zabaw w dinoparku ;d


Chyba tyle na dzisiaj. Miłego dnia ;**






clothing for women womens clothes online plus size women clothing

13 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo! świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominowanym!

    Zapraszam na:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/
    Jeśli blog ci się podoba może dodasz do obserwowanych i skomentujesz? ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację!:)
    Fajne fotki, ach, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa wakcje lecaą :)
    gratulaccję :)
    super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pogoda nie dopisuje ;/

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za nominacje<3
    ja rowniez kocham zakupy,jestem "dzieckiem neo" i nie potrafie zyc bez muzyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne ,wesole zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocie !. dziękuję za komentarz pod notką:
    szorty ♥

    po 2 tygodniach, u mnie pojawia się nareszcie nowy post ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za nominacje ;D.
    Też chce nad morze ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!:)

    odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na mój nowy blog ;)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń