czwartek, 21 lipca 2011

powrót

Hej ! No więc już wczoraj wróciłam z kolonii ,ale dopiero od jakiejś godziny mam internet ,gdyż był odłączony z powodu codziennych ,wieczornych burz. Te dwa tygodnie zleciały zdecydowanie za szybko ,ale nie żałuje że pojechałam. Poznałam cudowne osoby i już planujemy kolejne spotkania ;] Cała kasa poszła nie wiem na co,gdzie i kiedy ,ale to nic ;d Pogoda bardzo często dopisywała. No więc to tak w skrócie troche. Nie mam wielu zdjęć na swoim aparacie ,ale jeszcze dostane wiele więcej od koleżanki. Nie chce mi sie dzisiaj nigdzie ruszać ,lecz niestety muszę trochę nadrobić czas kiedy mnie nie było. Zajadam arbuza,słycham muzyki i śmieje sie sama do siebie wspominając ludzi i związane z nimi śmieszne sytacje. ;d A Wam jak mijają wakacje?? Ja na razie nie narzekam i znowu snuje jakieś plany. Wstawię coś ,co nadaje sie do opublikowania :








Pamiątek troszke kupiłam , najadłam sie goframi ,lodami i innymi słodyczami,ale (na szczęście) nie przytyłam ! ;d A nawet trochę schudłam. Na dworze duszno ,więc pod wieczór będzie pewnie burza.

A. I jeszcze jedno chciałam napisać. 8 lipca był koncert Dody w Łebie , na który sie załapałam. Stałam prawie pod samą sceną ,więc spoko. Nie zostałam do końca ,ale i tak nie narzekam ;] Może był ktoś z Was też? ;]





Tyle na dzisiaj. Miło spędzonego dnia życzę wszystkim ;)




clothing for women womens clothes online plus size women clothing

10 komentarzy:

  1. też byłam na jej koncercie ;) i jak wrażenia z Łeby ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że przeczytałaś, a było co czytać :)
    ładne paznokcie :)
    pozdrawiam :D o.

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze, że miło wspominasz ;D zapraszam za rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa dobrze że jesteś już....teśknilam <3
    megaa zdjęcia.. ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia;) Obserwuję blog i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam kiedyś na koncercie Dody;D ale baardzo dawno, jeszcze gdy byłam jej "słitaśną fanką";D
    +zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    jeśli masz ochotę to zapraszam ciebie na mojego bloga veronicamariana.wordpress.com
    jeżeli możesz informuj mnie o nowych postach u cb
    P.S: przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z koleżankami nie przepadam chodzić bo wtedy ja sobie nigdy nic nie kupuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie. TRWA MNIE KONKURS !! :)

    OdpowiedzUsuń