środa, 6 lipca 2011

travel

Witam! Ja tutaj tak na szybko tylko ,żeby zawiadomić ,iż nie będzie mnie przez dwa tygodnie. Jadę na kolonie nad morze,do Łeby. Wyjazd jutro o 5.45 ,więc niestety trzeba bardzo wcześnie wstać. Właśnie się pakuje.Mam taką wielką walizkę ,a i tak czuje ,że sie ze wszystkim nie pomieszczę. Nie lubię sie pakować ,no ale już trudno. Jak mus to mus. A jak u Was jest z pakowaniem? ;d Też nie lubicie tego robić czy już tydzień przez wyjazdem musicie być spakowani? ;] Dzisiaj zrobiłam małe zakupy w postaci jedzonka na drogę i paru kosmetyków ;) I jeszcze jedna rzecz o której chciałam napisać. Byłam dzisiaj u fryzjera i rozjaśniałam końcówki. Nie do końca wyszło tak jak chciałam ,ale tak jak jest tez jest dobrze. Wyszły bardziej takie pasemka niż rozjaśnione końcówki,lecz zawsze jakaś odmiana jest ;d Teraz mam pare zdjęć przed chwilą zrobionych. I w końcu naprawiłam aparat ! ;dd






Inspiracje : podróże, plaża , morze.













Pogoda powoli się poprawia ,więc myślę ,że kolonie będą udane ;]
Dwa tygodnie odcięta od internetu , komputera i telewizora.

Wszystkim życzę udanych i niezapomnianych wakacji. I żeby w całej Polsce w końcu pojawiło się słońce.
clothing for women womens clothes online plus size women clothing
;**

8 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje!
    No i włoski mi się podobają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę. miłego wyjazdu:)

    k.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo starannego i dokładnego bloga, życzę miłych wakacji i muszę to powiedzieć ale masz cudowne włosy. :)
    POZDRAWIA www.so-easyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje są boskie < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. nominuje cie do one lovely blog award . Więcej u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń