sobota, 22 października 2011

I have no idea on name

Witam. Wiem,że dawno już nie pisałam ,ale to przez chwilowy brak czasu i brak pomysłu na notkę. Ale znowu powróciła mi wena do pisania tutaj. Zdecydowałam o tym też po namowach pewnej osoby ;] Miło mi że mimo to nie zapomnieliście o moim blogu i nawet przez czas mojej nieobecności pojawiło się kilku nowych obserwatorów. Wiem,że będę musiała trochę nadrobić moje zaległości. Mam nadzieję że jakoś mi to wyjdzie :)  Dzisiaj niestety nic konkretnego,ale obiecuje że już za pare dni dodam jakąś porządniejszą notkę. Na przykład jakiś outfit albo zakupowy haul. Przed chwilą skończyłam oglądać 6 odcinek 3 sezonu Pamiętników Wampirów.Kocham to <3 Jutro już niestety niedziela i koniec weekendu ,ale już niedługo wolne na Wszystkich Świętych i moje urodziny. I jakoś to będzie ;] Na razie jest w porządku. Przez dwa dni muszę przeczytać "Kamienie na szaniec" ,czego strasznie nie chce mi sie robić.Dzisiaj sobota zleciała strasznie szybko. Wstałam o dziesiątej , oglądałam telewizje , potem szukanie  i zgrywanie na płytę piosenek no i ponad trzygodzinny pobyt w kościele.To chyba tyle na dzisiaj. Dodam pare inspiracji.










Ahh.. Brakuje mi tego ;d



;**


Wzięłam udział w rozdaniu na blogu : moje-kosmetyki-byn.blogspot.com



clothing for women womens clothes online plus size women clothing

13 komentarzy:

  1. ahh . : )
    fajny blog , dodaję do obserwatorów ; >
    liczę na rewanżyk ; >;*

    OdpowiedzUsuń
  2. "...ale już niedługo wolne na Wszystkich Świętych i moje urodziny...." chciałam się spytać którego dokładnie dnia masz urodziny? :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten obrazek z "Keep smiling"- taki chciałabym mieć tatuaż tylko, że na żebrach lub ręce :> nawet chyba mam gdzieś na komputerze zapisaną taką grafike.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobało 'Kamienie na szaniec' ale w 2 dni bym nie dała rady;d

    OdpowiedzUsuń
  5. inspi z niebieska torba - cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje, dodaje sie do obserwatorow, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3listopada- spk. , a czemu dobrze, że nie pierwszego ? :D przecież 1 listopad to piękny dzień :d haha :D. ... Ja się urodziłam 1 listopada :D:D. hehe ;D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahh. ;D pewnie, że poświętujemy :D:D. hahah ; ). ... złożyłabym Ci teraz życzenia , ale jednak troche za wcześnie ;DDD. więc poczekam jeszcze te kilka dni ;DD. :P
    pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. niee, nie bd robiła żadnego przyjęcia :) możliwe, że zaproszę w któryś dzień kilka koleżanek, ale raczej wątpię, bo nie mam za bardzo dni wolnych xd

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam pojęcia czy Ciebie komentowałam, mimo to byłam ale późno więc pewnie nie zostawiłam śladu po sobie..:)
    świetne inspiracje, będę się nimi inspirować bo mają coś w sobie:D:D:D buźka!!:)

    OdpowiedzUsuń