sobota, 26 listopada 2011

Breaking Dawn


 Dobry wieczór.W dzisiejszej notce chciałam podzielić się tylko z wami moimi wrażeniami z filmu 'Przed świtem'. Dzisiaj byłam na nim i jeszcze pare minut po obejrzeniu go nie mogłam wyjść z podziwu. Kocham całą sagę, wszystkie filmy oraz książki. Oczywiście ekranizacja jak zwykle odbiega od powieści no ale już nic na to nie da się poradzić. Najwięcej emocji pod koniec filmu, wraz ze śmiercią i przemianą Belli oraz walką wampirów z wilkołakami. Przy okazji wpadłam jeszcze do paru sklepów i kupiłam czapkę z pomponem w Reserved i biały sweterek w H&M. Jeśli będziecie chciały , możliwe że w najbliższym czasie to pokarze..W następnym tygodniu sporo do zrobienia ,ale jakoś się z tym uporam i na blogu pojawi się coś ciekawszego. Parę zdjęć z 'Breaking Dawn' :






A Wy byłyście na tym filmie? Jeśli tak , to jak wrażenia? Piszcie.

Zachęcam wszystkich do wejścia na strony Moya oraz Iloko(klikajcie w banery po lewej stronie bloga). Znajdziecie tam świetną biżuterię oraz dodatki i akcesoria. Wystarczy się zarejestrować i możecie zamówić genialne rzeczy za niewielkie pieniądze.

Dzisiaj ostatki ,więc życzę wszystkim udanej zabawy ;] sexy womens clothing women clothing online women clothing catalogs

16 komentarzy:

  1. byłam dzisiaj i spodziewałam sie czegoś dużo lepszego, ale film ogólnie nie był zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci bardzo:*
    w jakiej miejsowosci w Lubelskim mieszkasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie byłam, ale zapowiada się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na tym i film jest po prostu najlepszy ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ogladalam, ale mam zamiar, bo czytalam cala sage i ta czesc podobala mi sie najbardziej ! pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie żałuję, że nie mam z kim i jak pojechać :( Może niedługo :;)

    primamodna.blogspot.com-zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam obejrzeć, ale jak już będzie w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bylam, nie przepadam jakos za ta seria ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idę niedługo na ten film - nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję po raz kolejny :**

    OdpowiedzUsuń
  11. bylam..ale jak dla mnie nie odbiagalo to az tak od ksiazki-moze dlatego ze dawno to czytalam;p

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Aj tez już na tym byłam i muszę przyznać, że bardzo mi się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądałam jeszcze - czekam aż będzie dostępny w necie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. do jakiego filmu piosenka Bruno Marsa jest soundtrackiem? bo może bym sobie obejrzała ;D
    pewnie, że obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń