czwartek, 17 listopada 2011

JapanStyle24

Cześć. Przepraszam Was najmocniej ,że teraz ciągle dodaje jakieś notki z rozdaniami albo promocjami sklepów internetowych. Po prostu nie mam czasu na zrobienie konkretniejszego posta ,ale obiecuje (kolejny raz) że to się zmieni ;) Muszę tylko załatwić pewną rzecz i tak jak wcześniej pisałam jak dojdziemy do 50 obserwatorów to coś nowego na moich blogu się znajdzie. Chciałam jeszcze napisać bardzo ważną rzecz. Mianowicie właśnie przekroczyliśmy ilość wejść - już ponad 5000 ! ;d Bardzo Wam dziękuję za to. Mam nadzieję , że nadal będziecie czytać mojego bloga pomimo tego że nie za często pisze notki i czasami robię przerwy. Jestem dumna z powodu przekroczenia tej granicy  i jeszcze raz Wam dziękuję ;*

Dzisiaj piszemy o JapanStyle24.pl. Możemy znaleźć tam cudowne ubrania , buty , torebki i dodatki. Zrobione są one z dobrej jakości materiałów. Nie mają oni nic wspólnego z marną jakością odzieży oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy innych sklepach internetowych. Ta firma ma swoje własne szwalnie ,gdzie dbają o jakość towarów. Zapraszam na ich Sklep z odzieżą.Możecie zajrzeć też na ich stronę,gdzie znajdziecie wspaniałe sukienki na każdą okazję. Bardzo zachęcam do zajrzenia na tą stronę bądź zamówienia czegoś. Każdy na pewno znajdzie tam coś dla siebie. Polecam też do wzięcia udziału w programie dla Blogerów i Blogerek. Jest to dla nas mały gest ,a możemy przyczynić się dzięki napisanemu o tej stronie postowi do przekazania 10zł na Dom Dziecka w Toruniu.

Oto kilka rzeczy które możemy tam znaleźć :







Dwie ostatnie rzeczy mam , gdyż zamawiałam wcześniej właśnie z tej strony ;)
A Wam podobają się te ubrania z Japan Style? Podzielcie się swoimi opiniami.


Zaraz lecę na angielski a potem nauka z biologi. Jak ja to kocham..
Parę inspiracji na dodanie charakteru notce ;)






Kocham te buty <3
No tyle. Trzymajcie się. Za parę dni kolejny post. ;)
cheap women clothing women clothes online womens clothing online

11 komentarzy:

  1. Wszystkie ciuszki Japan Style są takie dziewczęce... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Lubię ciuszki z tego sklepu. :)
    zapraszam częściej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo blogerek poleca tą stronkę, aż chyba ją przeglądnę, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niekotre rzeczy z japan style sa naprawde fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę buty z ostatniego zdjęcia *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sa ciuszki :D
    czekam na następny post ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Japan style <3 kocham :)
    Może dodamy się do obserwatorów?
    ItsMarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty:) jak Ci sie podoba mój blog, zapraszam jak najbardziej do obserwowani:)

    OdpowiedzUsuń