poniedziałek, 7 listopada 2011

Limonkowy Szyk - biżuteria

Dobry wieczór wszystkim ! :) Ja dzisiaj tak na szybko żeby napisać trochę o świetnym sklepie internetowym z biżuterią,gdyż zmykam na chwilę na zajęcia teatralne.Cały czas staram się napisać jakąś ,jak ja to mówię ,konkretniejszą notkę ;d Niestety na razie nie mam na to czasu za co bardzo przepraszam,ale obiecuję ,że niedługo to nadrobię ;] Dzisiaj stresujący dzień z matematyką w roli głównej. Muszę coś z robić z tymi jedynkami , bo inaczej nie będzie ciekawie na półrocze. A Wy jak radzicie sobie z matmą? ;d

Dobra. To teraz napiszę Wam o sklepie Limonkowy Szyk , w którego biżuterii ostatnio się zakochałam ;] Ciekawym faktem jest też to ,że właścicielka tego sklepu własnoręcznie wykonuje tą biżuterię. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Do tego wszystkiego ceny  są zaskakująco niskie. Ja już wypatrzyłam sobie parę naszyjników, kolczyków i bransoletek ;) Teraz tylko zastanawiam się co bym ewentualnie zamówiła. Mi najbardziej spodobały się te z sowami i nutkami ;] Kilka przykładów :










A Wam które się najbardziej z tych podobają?

Zachęcam do zakupów. ;D


To tyle na razie, niedługo znów napisze. Trzymajcie się ;)




wholesale women s clothing women s clothing catalog plus size clothes for women

7 komentarzy:

  1. Ten trzeci naszyjnik jest fajny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sowy są genialne :) Ja bym to wybrała ;)
    zapraszam
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna biżuteria!
    u mnie z matmą jest ok, gorzej z chemią ...
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy :)
    Jeśli chodzi o Afromental to jestem fanką od ponad roku i bardzo się cieszę kiedy ludzie o nich dobrze mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ostatnie zdjęcie jest boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zarąbista fotka :)


    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 3 - meega . ;) Zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń