piątek, 4 listopada 2011

Mild Lace i rozdania

Witam wszystkich ! Chciałam was powiadomić ,że zaczęłam współpracę z Mild Lace. Autorki tego bloga szyją własnoręcznie torby,piórniki,poszewki, pokrycia na pudełka i wiele innych. Na ich stronie - mild-lace.blogspot.com możecie wybrać sobie najróżniejsze wzory produktów.  Jeśli jednak żaden z nich nie przypadnie wam do gustu macie możliwość do indywidualnego zamówienia.Gorąco zachęcam was do odwiedzenia ich bloga. Jeśli zdecydujecie się już coś zamówić bardzo proszę abyście napisali przy zamawianiu że to właśnie ode mnie dowiedzieliście się o Mild Lace.Jeśli macie  do nich jakieś pytania piszcie na mildlace@gmail.com. Możecie też polubić ich profil na facebook'u KLIK






                                                                                                        

Teraz napisze o paru rozdaniach w których biorę udział


Rozdanie na blogu burbery.wordpress.com    gdzie do wygrania jest wybrana przez nas para butów ze strony stylowebutki.pl Ja wybrałam takie :





Kolejne rozdanie u tylko-moda.blogspot.com Do wygrania , jak dla mnie - cudowna sukienka.




Teraz rozdanie u cutmewhore ,gdzie wygraną są buty Jeffrey Campbell.





Na blogu cforcraving.blogspot.com rozdanie w którym można wygrać garść biżuterii ze strony Asos.com




Wczoraj były moje urodziny i wycieczka. Kupiłam sobie pare rzeczy ,które jeśli będziecie chcieli umieszczę tutaj w najbliższym czasie. Co do wczorajszego dnia to niektóre osoby pozytywnie mnie zaskoczyły,a niektóre wręcz przeciwnie. Ale nie warto się tym przejmować. Wiem to i mimo że nie powiem tego głośno jest mi z tym źle. Muszę się wziąć za siebie i wcielić swój plan w życie ;]


To tyle. Życzę wszystkim udanego weekendu ;**

wholesale women s clothing women s clothing catalog plus size clothes for women

6 komentarzy:

  1. Szczególną uwagę przykuwa rozdanie gdzie wygrać można buty Jeffrey Campbell. Ajc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w rozdaniach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w rozdaniahc kochana, sliczne butki :>

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia, mam nadzieję, że któreś z nich uda ci się wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń