środa, 7 grudnia 2011

Coraz bliżej święta...

Witam wszystkich ! ;]  Dzisiaj przełomowy dzień dla zimy , gdyż pierwszy śnieżek już spadł. Nie powiem,że się z tego ciesze ,bo nie za bardzo lubię zimę. Trzeba się ciepło ubierać i zanim wyjdzie się na dwór ,chociażby tylko do pobliskiego sklepu ,ubranie się zajmuje z 10 minut ;] Poza tym bardzo szybko robi się ciemno bo już o godzinie 15 jest półmrok. I tak w tym roku zima przyszła/przyjdzie jakoś późno ,bo pamiętam jak dwa lata temu na moje urodziny (3 listopada) wszystko było zasypane śniegiem. Co do zbliżających się świąt sama nie potrafię stwierdzić czy lubię je czy nie ;) Pare lat temu odliczałam tylko dni do Wigilii ,a teraz oczywiście też się z tego cieszę ,no ale już nie tak bardzo ;]
A Wy lubicie zimę i święta ,czy tak jak u mnie , wraz z wiekiem coraz mniej się z tego cieszycie?



Jak zapewne wiecie w Avanti jest karta do wykorzystania w sklepie H&M o wartości 20 zł. Niestety na razie udało mi się znaleźć tylko jedną gazetę z takim kuponem ,ale dalej będę wytrwale szukała ;]

Jeszcze ważna informacja! Jeśli blog będzie obserwować przynajmniej 50 osób pojawi się rozdanie . Już szykuje nagrodę jaką będziecie mogły wygrać. Oprócz rozdania pojawi się też coś nowego.


Chciałam Was zaprosić na moją szafe . Wystawiłam parę ubrań ,ale coraz będzie przybywać. 
Zachęcam też abyście klikali na strony Moya i Iloko po lewej stronie mojego bloga. Możecie tam znaleźć świetną biżyterię i inne dodatki .



Biorę udział w konkursie na blogu Craving for beauty , gdzie możecie wygrać jeden z wybranych przez siebie prezentów. Ja wybrałam torebkę Asos + niespodzianka.





Ja już zastanawiam się nad prezentami pod choinkę i zamieniam się w czujnego obserwatora i słuchacza. Jeszcze pare dni i zacznę się dyskretnie wypytywać wszystkich ;) Lubię kupować prezenty mimo ,że czasami kompletnie nie wiem co wybrać ,ale jak widzę szczęście na twarzy osoby obdarowywanej to moja radość wzrasta podwójnie ;] Sama też zaczynam się zastanawiam co chciałabym dostać pod choinkę.
A Wy bardziej lubicie dostawać czy dawać prezenty? Macie już jakieś pomysły na prezent gwiazdkowy dla siebie i innych? Wprawdzie wczoraj dopiero były mikołajki ,ale z doświadczenia wiem ,że nie można zabierać się za przygotowywanie do Bożego Narodzenia tydzień przed. ;)




Miłego dnia życzę ;* work out clothes for women womens fashion clothing women clothing stores online

27 komentarzy:

  1. Mnie już święta nie cieszą tak jak kiedyś, gdy byłam dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za świętami... Nie wiem, jakoś nigdy ich nie lubiłam choć może kiedyś trochę... ale teraz już nie...
    Może rzeczywiście to się zmienia z upływem lat...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka <3
    piękne zdjęcia ;D
    Twojego autorstwa ? ;D
    jeśli tak to masz talent jeśli nie to i tak go masz ;] zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaaaa ! to ja lece po avanti jutro ! :dd

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Ci bardzo :-)!może nie do końca grzeczna ale...bynajmniej się starałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety nigdzie już nie ma avanti z kuponem;/ super torebka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka - cudo :)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie mogę doczekać się świąt i śniegu :D

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie nie mogę doczekać się śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka bardzo mi sie podoba-powodzenia! co do swiat to bardzo je lubie, choc nie wiem jak te beda wygladały .. ;> pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię śnieg, ale tylko jak się nie topi i wgl. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)

    Na moim blogu ostatnie dni rozdania, do wygrania 4 różne pierścionki od Heavy Cross! Zapraszam :)

    http://alice-cross.blogspot.com/2011/11/giveaway-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia! :)

    Również dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. ZAPRASZAM Ciebie i wszystkich na mój KONKURS SYLWESTROWY Z NAGRODAMI. Szczegóły na mojej stronie http://ellechina.wordpress.com/

    NAGRODY TO: przepowiednia dla Ciebie, coś z ciuchów i coś z kosmetyków. WSZYSTKO JEST NOWE

    Miło będzie jeśli zostawisz jakiś komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dalej czekam na śnieg, niestety póki co pada deszcz ;/ Powodzenia w szukaniu Avanti ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne, że obserwujemy! :*
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne, już dodaję do obserwowanych :)

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już nie mogę się doczekać świąt :))

    Ps. jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, do wygrania są 3 olejki do ciała Stara Mydlarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam tylko jedną kartę do H&M, ale i tak nie widziałam tam nic wybitnie fajnego, więc pewnie wybiorę sobie tylko coś z biżuterii c:

    A ja wciąż lubię zimę i Święta, chociaż niestety, z roku na rok tracą one swoją magię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz te zdjęcia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz te zdjęcia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń