czwartek, 15 grudnia 2011

Last Shopping

Witajcie kochani ! Właśnie leżę w łóżku z kubkiem gorącej herbaty ,gdyż i mnie dopadło okropne choróbsko. Temperatura około 39 stopni ,ale i tak nie jest jeszcze najgorzej ;) Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga . Niedługo dojdziemy do 6 tysięcy ;] Tak jak pisałam w ostatniej notce szykuję małe rozdanie . Nie wiem czy wyrobię się przed świętami ,bo obecnie jestem chora ,a potem zaczną się przygotowania do świąt i kupowanie prezentów. Już znalazłam prezent dla mamy , jeszcze tylko siostra , tato i babcie (pomóżcie ! Co mogę im kupić? ;d). Dzisiaj pokarzę Wam moje ostatnie zakupy. Przepraszam za jakoś zdjęć ,ale robione były telefonem, a w dodatku na dworze było już zupełnie ciemno.


 Portfel - House

 Czapka - Reserved

 
 Sweter - SH (strasznie podobają mi się te guziki ;d)

 kozaki- CCC (długo szukałam odpowiednich butów ,ale nigdzie nie mogłam znaleźć takich które by mi pasowały. W końcu kupiłam takie jak na zdjęciu powyżej)

 
 spodnie - H&M (podobają mi się ze względu na duże kieszenie)

 szalik - House (Jest strasznie długi i ciepły. W sam raz na zimę)



Niedawno przyszła do mnie paczka z niespodzianką od sklepu japanstyle24.pl. Znalazłam w niej koczyki ,których jakoś nie miałam okazji jeszcze założyć,ale zrobię to w najbliższym czasie ;)


 Niedługo pojawią się stylizacje z powyższymi rzeczami. Życzę miłego dnia i żebyście nie chorowały,tak jak ja teraz ;d


Napisałyście już listy do Świętego Mikołaja? ;)
petite womens clothing wholesale clothing for women online clothing stores for women

11 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy !
    Poluję na podobną czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te rzeczy :)
    hmm wszyscy jakoś chorzy są.. tylko nie ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy. a z prezentami nie mogę pomóc. jestem w tym kompletnie ciemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już napisałam list do Świętego Mikołaja !!!
    śliczny portfel i sweterek !:)♥
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie rzeczy !<3
    zapraszam do mnie- nowy post!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy. Ja nie piszę listu do Św. Mikołaja, raczej do rodziców. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny portfel i czapka :)

    OdpowiedzUsuń