piątek, 23 grudnia 2011

TAG: Ready for Christmas

Witam Was serdecznie ;D Postanowiłam napisać jeszcze notkę przed jutrzejszym dniem , a mianowicie Wigilią ;) Jak pisałam  we wcześniejszych notkach nie bardzo przepadam za świętami. Jakoś straciły swoją magię. Myślę że to dlatego ,że jestem coraz starsza. Ale spróbuję przeżyć jutrzejszy dzień i dwa kolejne z uśmiechem na twarzy ;] Oby tylko jeszcze śnieżek popadał ,a temperatura nie spadła do -10 stopni. Jak tam u Was przygotowania do świąt?;) Ja już mam zrobione ciasta, dzisiaj jeszcze sałatki pomagać mamie i parę innych dań. Poza tym z siostrą ubieramy choinkę. Naprawdę nie chce mi się tego robić i nawet myślałam żeby w tym roku jej nie ubierać ,ale nie byłoby gdzie schować prezentów. A właśnie,  kupiłam już prawie wszystkie podarunki dla bliskich ,jeszcze jutro może jakieś drobiazgi ;) Kurde, że też ja muszę robić wszystko na ostatnią chwilę..

W każdym razie postanowiłam wziąć udział w świątecznym TAGu : Ready for Christmas.

1. Ulubiony świąteczny film ?

Ostatnio oglądałam 'Opowieść Wigilijną Smerfów' ,dlatego mogę stwierdzić że jest jednym z moich ulubionych filmów świątecznych ;) Poza tym bardzo lubię te niebieskie stworki, ulubiona bajka z dzieciństwa. Bardzo lubię też komedię romantyczną 'Cztery gwiazdki'.



2.Ulubiony świąteczny kolor?
Czerwony, srebrny, złoty , biały ;)



3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?

Na pewno świąt nie spędzę w piżamie ani w żadnym dresie ;) Wiem,że na Wigilię ubiorę spódnicę granatową i  krótki czarny sweterek, a w dwa kolejne dni założę koszulę ,sweterek lub coś w tym stylu ;)

elegancja  



4.  Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?

 Myślę ,że moja mama lub siostra bo i tak w tym roku tylko im kupowałam jakieś prezenty pod choinkę ;)





5.Otwierasz prezenty w Wigilię, czy świąteczny poranek?

 Odkąd pamiętam prezenty zawsze otwieram po wigilijnej kolacji. Czekać do świątecznego poranka to dla mnie trochę za długo , już w nocy poszłabym zaglądać czy coś nie przybyło pod choinką ;)



6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

Hm.. ciekawe pytanie,gdyż jeszcze nigdy nawet nie myślałam żeby zbudować takie pyszności ;) Pewnie i tak by mi się to nie udało ,a nawet jeśli to już po paru godzinach nic by z niego nie zostało ;]




7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Wszystko poza uczeniem się ;) Oglądam filmy, częściej gdzieś wychodzę, wyjeżdżam gdzieś i wiele, wiele innych rzeczy ;)



8. Jakieś świąteczne życzenia?

Chciałabym mieć trochę więcej odwagi na robienie rzeczy ,których zazwyczaj boję się zrobić. Chcę też rozważniej podejmować niektóre decyzje,aby później niczego nie żałować. ;)


9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?

Zapach żywej choinki (ja niestety co roku mam sztuczną) , cynamon , pierniczki.



10. Ulubione świąteczne jedzenie?

Barszczyk z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami , pieczona ryba, ciastaa <3 ;D




Zapraszam wszystkich którzy chcą wprowadzić świąteczną atmosferę na swoim blogu oraz odpowiedzieć na parę łatwych pytań związanych z Bożym Narodzeniem,aby  podzielić się z wszystkimi swoimi zwyczajami związanymi z tymi świętami :)



Na koniec chciałabym złożyć wszystkim SERDECZNE ŻYCZENIA Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA.SPEŁNIENIA WASZYCH NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ ORAZ RADOŚCI W TYCH JAKŻE WYJĄTKOWYCH DNIACH.  TAKŻE MILE SPĘDZONEGO, W NAJLEPSZYM TOWARZYSTWIE SYLWESTRA. ABY WRAZ Z NOWYM ROKIEM W WASZYCH SERCACH ZAGOŚCIŁ SPOKÓJ, MIŁOŚĆ I SZCZĘŚCIE.


To tyle kochani .  Napiszę pewnie już po świętach,ale od razu złożyłam życzenia na Nowy Rok. 
Trzymajcie się ;*
 
women plus size clothing plus size womens clothes womens clothing catalogs

2 komentarze:

  1. dziękuje za życzenia wzajemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie:)

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń