piątek, 6 stycznia 2012

Buty do sprzedania

Witam Was kochani. Dzisiaj święto , ja już byłam w kościele , zaraz do babci jadę. Wpadłam tylko na chwilę ,aby zawiadomić Was o jednej rzeczy. Mianowicie parę dni temu przyszły mi czarne koturny od DeeZee ,które były jednym z prezentów gwiazdkowych. Niestety, pech chciał ,że mimo iż zamówiłam mój rozmiar (38) to są za duże przynajmniej o jeden. Z tego względu jestem zmuszona sprzedać je z wielkim bólem serca ;) Poniżej zamieszczam zdjęcia tych cudów i dodatkowe informacje o nich :





Podobają się? :)

Przepraszam za słabą jakość zdjęć.


Kolor : czarny
Rozmiar : 38 (5)
Długość wkładki : 25,5 cm
Materiał : eko skóra
Obcas : 11 cm
Platforma : 3cm
Stan : Nowe
Cena : 74,50 zł
Cena przesyłki : 15 zł

Nie zdążyłam nawet ani razu ich nałożyć ,gdyż nie dałabym rady nigdzie w nich wyjść bo by obcierały mi pięty. Zachęcam do zakupu.
Jeśli ktoś chce jakieś dodatkowe informacje to proszę pisać na maila : brilliant_world@poczta.onet.pl
Zapraszam jeszcze na moją szafe ,gdzie też wystawiłam te buty i parę innych rzeczy.

Inne buty od DeeZee znajdziecie klikając w banner po lewej stronie mojego bloga.


Damon <3


Miłego popołudnia i wieczoru ;*



clothing websites for women plus size women s clothing wholesale women s clothing

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że rozmiar okazał się niewłaściwy. Nigdy nie zamawiam butów przez internet, między innymi ze względu na takie sytuacje... Mam nadzieję, że uda Ci się je sprzedać!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co nie mam pojęcia bo oglądam na internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty z DeeZee są mega.. uwielbiam koturny ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwujemy ;)
    piekne te buty ♥ ale za duże ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, mój rozmiar, ale mam już podobne!

    OdpowiedzUsuń