niedziela, 29 stycznia 2012

Malabi




Witam Was po tej dłuższej przerwie ;) Po prostu nie miałam jakoś weny i chęci do pisania. Mam nadzieję ,że to nadrobię gdyż już zaczęły mi się ferie ;d Pozdrawiam wszystkich którym też zaczynają się te dwa tygodnie leniuchowania ;D Ale także tych który kończą się właśnie ferie i życzę wytrwałości ,bo następna dłuższa przerwa dopiero na Wielkanoc. Niestety na razie nie będę umieszczać outfitów ( a miałam zamiar zacząć ;)) gdyż spowodowane jest to brakiem aparatu(popsuty..). Pozostaje mi tylko ten w komórce ,mimo iż nie jest najgorszy to i tak zdjęcia nie wychodzą takie jak bym chciała. Nie wiem czy zdołam uzbierać choć trochę pieniędzy na nowy aparat. Zapewne przy pierwszej lepszej okazji wszystko wydam ,ale cóż. Tak już ze mną jest. No dobra,trochę się rozpisałam ,ale przejdźmy do tematu notki. Mianowicie ,przez ten niecały miesiąc nieobecności nie przestałam zupełnie zajmować się blogiem i nawiązałam nową współpracę ze stroną Malabi.pl



Strona oferuje piękne kolczyki i biżuterię w całkiem niedrogich cenach. Znajdziecie tam biżuterię ze srebra , z kamieni naturalnych ,a także z kryształkami Swarovskiego . Oprócz tego naszyjniki , klipsy , bransoletki i komplety oraz wiele kolorów i wzorów. Niedawno dostałam od nich paczkę z pięknymi srebrnymi kolczykami + fioletowe kryształki Swarowskiego. Przesyłka doszła w jakieś dwa dni ,więc dosyć szybko ,a biżuteria jest wprost przepiękna , wszystkim się podoba ;)




A Wam się podobają ? ;D



Parę innych rzeczy które możemy znaleźć na stronie Malabi.pl :











Bardzo Was proszę o klikanie w banery po lewej stronie bloga. Zależy mi na tym ,bo dzięki temu może wyjdzie z tego jakaś współpraca z którąś ze stron i moim blogiem. Będę Wam niezmiernie wdzięczna ;)


Kocham tą piosenkę <3


Dobra,  na dzisiaj to tyle. Miłego dnia ;*



Chciałam powiadomić Was ,że z biorę udział w rozdaniu na blogu bellitkaa.blogspot.com. Link do notki z konkursem --> klik. Można zgłaszać się do 7 marca ,a zwycięzcę poznamy dzień później. Do wygrania wiele świetnych i przydatnych kosmetyków.


work clothes for women modest clothing for women plus size clothing for young women

4 komentarze:

  1. Świetny sklep;) Już niebawem u mnie na blogu pojawią się stylizacje z ich biżuterią;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ai se eu te pego <333
    piękne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te kolczyki.
    Obserwuje i zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń