poniedziałek, 2 stycznia 2012

Nowy Rok !

Witam wszystkich w tym nowym 2012 roku ;) Już w poprzedniej notce napisałam życzenia na nowy rok ,ale zrobię to jeszcze raz. Życzę Wam ,aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego ,aby w Waszym życiu pojawiło się dużo szczęścia , a także miłości. Żeby stylizacje na Waszych blogach były coraz ciekawsze oraz zaskakujące. Życzę także wytrwałości w realizacji postanowień noworocznych oraz spełnianiu marzeń. Jak Wam zleciał sylwester? Spędziłyście go na jakiejś większej imprezie czy na małym spotkaniu z przyjaciółmi? ;) A może, jak to mówią, sylwester we Wrocławiu (przed telewizorem) ? :D Ja byłam u koleżanki w troszkę większym gronie znajomych i z ręką na sercu mogę przyznać ,że był to najlepiej spędzony przeze mnie sylwestrem do tej pory. Niektóre rzeczy wolałabym zapomnieć , ale cóż, nie zawsze wszystko musi potoczyć się tak jak my chcemy.


Pragnę tylko ,aby ten tydzień jak najszybciej się skończył ,bo mamy teraz strasznie dużo nauki. Codziennie jakieś sprawdziany, kartkówki czy inne rzeczy ,które wymagają posiedzenia troszkę przed książkami. W następnym zresztą też nie będzie tak wesoło ,ale postaram się napisać w weekend jakąś notkę. 



Napiszę teraz moje postanowienia noworoczne :

-ograniczyć jedzenie słodyczy do minimalnej ilości
-zbieranie pieniędzy na kupienie jakichś konkretnych rzeczy,a nie wydawanie na jakieś niepotrzebne drobiazgi
-kupienie/naprawienie aparatu 
-rozpoczęcie ćwiczeń mających na celu zmniejszenie mojej masy ciała ;)
-jedzenie większej ilości owoców i warzyw
-przemyśleć najpierw dokładnie przed podjęciem jakiejś decyzji ,żeby później tego nie żałować
- bardziej zadbać o tego bloga ,ale jednocześnie :
-spędzać mniej czasu przed komputerem
-zacząć się uczyć ,aby na koniec roku mieć świadectwo z czerwonym paskiem ;D


Tak wiem ,że i tak większość z tych postanowień nie dotrzymam ,ale może chociaż niektóre zostaną zrealizowane przede mnie w 2012 roku ;) 

Nie są to oczywiście wszystkie postanowienia ,ale niektórych z nich po prostu nie mogę tutaj napisać ;D



A Wy jakie macie postanowienia na ten rok?  ;] Jeśli tak , to jakie? :D

Na koniec piosenka ,którą ostatnio pokochałam i słucham na okrągło ,gdyż pod choinkę dostałam płytę Rihanny 'Talk That Talk' na której właśnie ona się znajduje( ta piosenka :)).

To tyle. Trzymajcie się ;) women s clothing catalog plus size clothes for women travel clothing for women

12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w realizacji postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje i wzajemnie. życze wytrzymałości, silnej woli ! :)
    ten kubek mnie powalił <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja Tobie życzę, by ten rok był pełen wrażeń by był lepszy niż 2011 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej pytałaś o tusz do rzęs na moim blogu więc rzęsy są naturalne podkręciłam je tylko a tusz jest z Oriflime taki czerwony

    OdpowiedzUsuń
  5. hej kochana! zostaw w końcu u mnie adres maila pod konkursem:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę ;**

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do rozdania zwierzakowo - noworocznego!:)

    http://sandimeowmeow.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. mamy takie same postanowienia ;D haha xD
    będę z siebie dumna jeśli choć jednego dotrzymam ;D a Tobie życze wytrwałości i powodzenia co do tych postanowień ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam odkładać 10% każdej kwoty jaką dostaniesz/zarobisz/ukradniesz łoteva :D
    10% mniej nie jest dotkliwą stratą, a może się z tego zebrać pokaźna sumka (o ile będziesz odkładać 10% od naprawdę wszystkiego) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam takie postanowienia xDD
    Wytrwałości ;)
    Obserwujemy ?
    Ja już obserwuję ^.^

    OdpowiedzUsuń