sobota, 25 lutego 2012

First outfit

Witajcie ;) Przepraszam Was najmocniej za tak długą nieobecność tutaj. Wszystko teraz idzie ku lepszemu ,więc myślę ,że już w miarę regularnie będę pisała. Już mam parę rzeczy przyszykowanych na rozdanie ,które w najbliższym czasie pojawi się na blogu. Do tej pory nie miałam jakoś chęci ,pomysłów i czasu do pisania. Jednak powracam z moim pierwszym outfitem. Mam nadzieję,że się spodoba ,mimo tego iż robiony jest w domu. Poza tym za oknem było już zupełnie ciemno. Nie mogę jakoś się zebrać na zdjęcia w plenerze, ale nadchodzi wiosna ,więc postaram się o więcej stylizacji. Dzisiaj trochę mało zdjęć ,ale z czasem będzie więcej i coraz ciekawiej ;)
Na początek taka prosta stylizacja.





 
Sweter - H&M
   Spódnica - H&M
                   Zakolanówki - Biedronka ;)
      Koturny - No name
             Naszyjnik - Jubileo.pl   
(Zapraszam do klikania w baner tego sklepu ,który znajduję się u mnie po lewej stronie bloga ;))




 A tutaj przedstawiam moje koturny z bliska ;)

 I tenisówki które kupiłam sobie dwa dni temu na zakupach. Z Housa. Urzekły mnie swoim kolorem ;D


A jakie jest Wasze zdanie? Podoba się stylizacja ? ;)
W mojej głowie siedzi już wiele pomysłów n następne notki ,więc całuję mocno i zapraszam do odwiedzania mojego bloga ;)

Na koniec trochę słodkości ;) Mniamm..

Miłego weekendu ;*
trendy womens clothing women clothing websites young womens clothing

46 komentarzy:

  1. piękny outfit, i koturny piękne ;d
    kolor tych tenisówek jest boski ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit .;) ah.. jak ja bym chciała się ubrac podobnie, ale z moją "figurą" to niewykonalne .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra jest .;)
    100 razy lepsza od mojej .;p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek ;D a koturny są CUDOWNE ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!:) Ale Ty masz dłuuuuugie nogi!!:D

    również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja bardzo mi się podoba! naszyjnik, spódnica, zakolanówki no wszystko wygląda cudownie <3 a buty? zakochałam się!
    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny strój! :) i trampki są mega!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oddawaj koturny!!! <3 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię zakolanówki !
    a słodkości, pyszność.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit!
    i naszyjnik!
    Masz ochote pobserwowaC?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne buty:)
    Jasne , że obserwujemy !:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakolanówki <3 ! Zmieniłabym sweter na bluzkę, jakiś top, ale to jest tylko moje zdanie :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwujemy :)
      Marzę już tylko o pogodzie pozwalającej na taki strój, na razie trzęsę się jak galaretka wychodząc z domu, ponoć w tygodniu ma wyjść słońce ! :))

      Usuń
    2. Szaro, mokro, na autobus skrótami chodzę przez łąkę, zatapiam się w bagnie co dzień :P

      Usuń
  13. Stylizacja bardzo fajna,widzę że nie tylko mną zawładnęły sówki :( :) też mam zakolanówki z Biedronki bardzo polecam-wzory i jakość :) bo powiesz o zaobserwowaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już zrobiłyśmy reklamę zakolanówek z Biedronki ;) ja także polecam , jest wiele kolorów , także jakby ktoś miał ochotę... ;] tylko nie wiem czy są jeszcze ,bo u mnie jakoś szybko wykupili.

      Usuń
  14. super jest ten wisior
    i buty cudo .!
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  15. od razu Ci mówię, że ubiorę się tak samo bo Twoje nogi wyglądają niesamowicie w takim układzie :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buty :)

    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy zestaw. :) plus za zakolanówki i koturny. fajnie to wszystko połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja ;D obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz bardzo ładnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie wygladasz <3

    obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog :>
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już obserwuję i liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie ;)
    obserwuję i liczę na to samo ; >

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo zgrabnie!

    Zapraszam do siebie, gdzie dziś wieczorem również stylizacja w zakolanówkach;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze świetne te tenisówki :o mogę spytać ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  27. koturny są naprawdę fajne :)

    ps; Jeżeli jesteś zainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender do wygrania, zapraszam :)
    http://queeeniak.blogspot.com/2012/02/rozdanie-na-brain-for-sale.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba! W koturnach się zakochałam.. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz cudownie! I te długie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jasne, za ta stylizacje chętnie poobserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Muffiny i Nutella <3 hmm udany outfit;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. koturny skąd? ;> ladne bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z małego sklepu z butami w moim mieście ;)

      Usuń
  34. Mega fajne te koturny, ładnie się komponują z zakolanówkami!
    Świetny look! :)

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na konkurs!
    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/2012/02/giveaway-giveaway-czyli-konkurs-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń