wtorek, 28 lutego 2012

Przegląd marcowego Avanti ;)

Witajcie :)
Na początek pragnę bardzo serdecznie podziękować Wam za miłe komentarze dotyczące mojej stylizacji w poprzedniej notce. Nie spodziewałam się takich opinii biorąc pod uwagę ,że był to mój pierwszy outfit ,który umieściłam na blogu. Zwiększają się też obserwatorzy za co jestem Wam niezmiernie wdzięczna ;*

Przechodząc do tematu notki , a mianowicie - marcowe Avanti.  Jestem kolekcjonerką tego oto miesięcznika to postanowiłam opisać Wam tutaj najnowsze trendy, które możemy znaleźć w marcowym wydaniu magazynu. 
Marzec jest to miesiąc w którym z mroźnej zimy przechodzimy w cieplejszą wiosnę. Zakwitają kolorowe kwiatki , na drzewach pojawiają się zielone liście ,a obok nich piękna trawa. Słońce coraz częściej pojawia się za oknem ,a my możemy zdjąć w końcu puchowe kurtki i grube rękawiczki. Aby jak najlepiej poczuć wiosnę w naszej garderobie także powinny znaleźć się kolorowe ubrania. 
Zacznijmy od kurtek. Zrobiłam dla Was parę zdjęć,które znajdują się w gazecie :






Wyraziste kolory - róż , pomarańcz , zieleń, błękit, czerwień, beż oraz biel. Takie barwy na naszych płaszczach i kurtkach proponuje magazyn Avanti. Niektóre inspirowane sportem , a dla bardziej eleganckich kobiet płaszcze, kurtki z dżinsu oraz kolorowej skóry. Mamy dość duży wybór. W sumie , nie ważne jaki fason, ważne aby było kolorowo !

Tej wiosny projektanci proponują ubranie się w wyraziste kolory od stóp do głów. Możemy łączyć barwy na zasadzie kontrastu. W marcowym Avanti proponowane jest zestawienie ostrego różu z zielenią.


 

  


 Wzór ,który mnie osobiście urzekł to zwierzątka na ubraniach i dodatkach. Po zobaczeniu w Housie przepięknej chustki w zeberki planuję zakupić ją sobie na cieplejsze dni.



Ze spodni na wiosnę królować będą eksponujące zgrabne nogi i kostki - cygaretki. Do wyboru mamy wiele różnych kolorów. Od bieli do mocnego różu czy ostrej czerwieni. 



W Avanti możemy przeczytać także o tym ,że hitem tego sezonu będzie skóra w nowych fasonach i kolorach. Sukienki , spódnice, kurtki , kamizelki , torby , buty , dodatki. Każdy z tych ,elementów właściwie połączony będzie stanowił świetną stylizację . Mnie osobiście wskoczenie w skórzane ubranie nie przekonuje,ale to tylko moje zdanie bo każdy ma swoje i oczywiście inny gust. Przedstawiłam tylko to ,co proponują nam w piśmie Avanti.

A Wam co najbardziej się podoba z tych rzeczy? Kolorowe kurtki? A może podkreślające nogi cygaretki?
Piszcie;)

Wiem że jakość zdjęć nie jest zadowalająca ,ale starałam się jak mogłam ;]

Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć takie rajstopki ? ;) śliczne są. Mogą być też strony internetowe,gdzie można takie zamówić.

Mam jeszcze jedną prośbę. Bardzo proszę Was o klikanie w banery po lewej stronie mojego bloga. Może mi pomóc to w nawiązywaniu współprac. Będę Wam bardzo wdzięczna ;]


Ja już zabieram się za naukę , gdyż w tym tygodniu trochę jej sporo. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia ;)


;**


travel clothes for women muslim women clothing cheap womens clothes

15 komentarzy:

  1. TEN NUMER AVANTI WYDAJE SIĘ CIEKAWY :d

    ZARAZ LECĘ DO SKLEPU :)


    PS U NAS PIERWSZY KONKURS, ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. W Calzedonii poszukaj takich rajstop, nie obiecuje, że znajdziesz, ale jest tam ogromny wybór modnych wzorów :)

    Ślepo za modą nie idę, na bardzo mocne kolory w tym sezonie nie postawię, ale na cygaretki w bladoróżowym kolorze skusze się na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie czytałam takiej gazety! Nawet ELLE z listopada jeszcze do końca nie doczytałam ;o Będę musiała nadrobić ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne. Zdecydowanie znajdą się w mojej szafie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.glovestar.pl/k91,dziewczyny-rajstopy.html <- tu zą bardzo identyczne rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też juz dokładnie przejrzałam gazete

    zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog , obserwuję i liczę na to samo ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje Ci bardzo!!:) świetny post!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh, swietne te ramoneski <3
    ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam dostepu do polskiej prasy, fajnie zobaczyc taki przegląd, czytałam kiedys Avanti:) obserwuję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. róż i kurteczki skórzane, wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te rajstopki;) Jak znajdziesz to pochwal się gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem ze podobne są w PRIMARKU :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń