niedziela, 25 marca 2012

Pastel look every day


Cześć ;) Zaraz zwariuje z tą pogodą. W weekend jest niby wszystko dobrze, słoneczko i ciepło , a w tygodniu znowu zimno. Nawet śnieg zapowiadają :\ W szkole jakoś leci ,nie tak dużo nauki więc mam trochę czasu na jakieś zdjęcia cz coś w tym stylu ;) Właście ostatnio koleżanka,całkiem spontanicznie cyknęła mi pare fotek i mimo że myślałam że nic z tego nie będzie wyszły nawet dobrze ;] Na zdjęciach widać w co jestem ubrana ,więc postanowiłam tutaj wstawić. Uważam ,że zestaw świetnie nadaje się na wiosenne dni. Luźna bluzka w czarno-białe paski włożona w niebieskie, pastelowe spodnie.Do tego szare trzewiki ,żeby było wygodnie .Akurat musiałam sporo przejść ,więc nie zdecydowałam się na koturny. Ogólnie rzadko jakoś chodzę w koturnach ,bo do szkoły raczej nie ,bo też mam spory kawałek a preferuję iść pieszo niż jeździć samochodem. Żeby wyjść na dwór po szkole też raczej płaskie buty ;] No ale niedługo ,jeśli pogoda będzie sprzyjała wybiorę się znowu na sesje. Mam nadzieję ,że już w sobotę ;) Trochę się rozpisałam ,więc przejdźmy już do zdjęć :





Bluzka - H&M
  Spodnie - H&M
  Buty  - No name
      Pierścionek - Jubiler



I jak Wam się podoba? ;) 

W następnej notce dodam trochę nowości kosmetycznych. 


Ja tam chce ! <3


No i zaczynamy kolejny tydzień. Życzę Wam aby był jak najbardziej udany ;*


womens plus size clothing women s clothes women clothes

13 komentarzy:

  1. śnieg? ;o ja słyszałam, że na święta ma być piękna pogoda i 22 stopnie <3 i wolę w to wierzyć ^^ szczęściara, że masz mało nauki! bluzka jest świetna! dawno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam juz wprawę w koturnach, niebotycznych obcasach, spacery na wysokości - standard ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Koturny jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz;) Spodenki fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne spodnie ;d
    Wydaje mi się, że ma podobne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. hollywood kto by nie chciał!
    swietne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. eh, no to szkoda. ale pójdę może jutro do H&M i będzie jakaś podobna :) ta, no wiadomo, że zależy od parafii. w niektórych nie musisz chodzić na Różańce, Drogi Krzyżowe itd. a my musimy np. wszystko mieć :< + jeszcze spotkania z animatorami. mimo jednak myślałam, że ksiądz nas prowadzący jest "nawet". no po niedzieli zdecydowanie zmieniłam zdanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam Cię na rozdanie u p-s-fashion :)
    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz..
    masz rację wygoda najważniejsza, i ważne jest to byś Ty się dobrze czuła w tym co masz na sobie:)
    Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń