poniedziałek, 19 marca 2012

Rocznica ;)

Witajcie serdecznie ;) Przez cały weekend miałam dosłownie urwanie głowy ;] Ale z miłą chęcią mogę przyznać ,że były to najlepsze 3 dni w moim życiu. Mimo paru nieprzyjemnych sytuacji. Jak pisałam wcześniej wczoraj odbył się koncert w którym graliśmy Królewnę Śnieżkę i 7 krasnoludków oraz rewie musicalową. Być może niedługo pojawią się tu zdjęcia. I jeszcze kolejna stylizacja ;)

19 marca 2012 rok - ta data jest szczególna dla mojego bloga ,gdyż dokładnie rok temu założyłam go i napisałam pierwszą notkę.

Zrobiłam sobie kilka większych przerw ,ale mimo wszystko cieszę się z tego co jest. A mianowicie :
- prawie 9,5 tysiąca wyświetleń
-76 obserwatorów
-42 notki napisane przeze mnie
-kilkadziesiąt wyświetleń mojego bloga w USA, Wielkiej Brytanii , Niemczech , Rosji , Belgii , Irlandii , Holandii , Szwecji i Hiszpanii
-428 komentarzy
- 3 najczęściej wyświetlane posty :

1. Hairstyles
2. Sunglasses
3. Marina

 Nie są to jakieś strasznie duże osiągnięcia ,ale ja i tak się z nich cieszę ;) Biorąc pod uwagę kilka moich dłuższych przerw to jest całkiem nieźle. Dziękuję Wam wszystkim i mam nadzieję,że za rok będę mogła pochwalić się jeszcze większymi osiągnięciami ;]



 To tyle na dzisiaj ,zaraz zmykam do kościoła.

(efekt mojej wieczornej nudy ;))
 Pa ;*



- clothes for women cheap clothes for women cheap womens clothing

8 komentarzy:

  1. Sto lat:*

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto latek ;*
    wpadnij do mnie i licze na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. oo no to gratuluję roku ;) hah, też mam pełno takich zdjęć. niestety nuda często doskwiera a aparat mam na wyciągnięcie ręki, więc to jedyne co mogę robić :D
    mam tak samo! więc zazwyczaj rano ograniczam się do prostowania bo to jest najprostsze. na warkoczyki, kitki, koki nie mam czasu, bo moje włosy są ciężkie do ogarnięcia i nawet taka z pozoru prosta kitka zajmuje mi z 10 min ;o do 3 gim :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wytrwalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety muszę prostować, ale w zasadzie to tylko grzywkę i końcówki, które wywijają mi się w każdą stronę. no ja też, np. bardzo podobają mi się kłosy, ale po pierwsze nie umiem ich robić, a drugie, że na moich włosach zapewne wyglądałyby beznadziejnie ;/

    OdpowiedzUsuń