czwartek, 8 marca 2012

Today's outfit - pastels in the lead role

Witam Was kochane w dniu naszego święta ;) Dostałyście coś od waszych kolegów bądź partnerów? Ja nie liczyłam na nic specjalnego ,być może kiedyś się to zmieni ale na razie jest jak jest. W każdym razie życzę Wam wszystkiego najlepszego,dużo radości w życiu codziennym ,  miłości bez liku ,zdrowia oraz motywacji i chęci do pisania Waszych blogów. Bo mi na razie trochę tego brakuję ;]

Dzisiejsza stylizacja to proste połączenie bladoróżowej koszuli upolowanej za parę złotych w SH , beżowych spodni z podwyższonym stanem i czarnych,zwykłych balerinek ;) Nie jest to jakaś wyszukana stylizacja ,ale na nadchodzące wiosenne dni całkiem pasuje. Nie wiem jak Wy ,ale ja totalnie zakochałam się w pastelowych kolorkach. Planuje dokupienie do mojej wiosennej szafy jeszcze pare rzeczy w kolorach miętowych , bladoróżowych, jasnożółtych, beżowych czy błękitnych. Ale przejdźmy do stylizacji :





                 Koszula - Atmosphere (SH)
Spodnie - H&M
 Balerinki - H&M
  Pasek - No name


Wiem że jakość nie najlepsza,ale niedługo zaczną się zdjęcia w plenerze i będzie lepiej.


Zapraszam do klikania w banery po lewej stronie bloga. Pomożecie mi wtedy nawiązać współprace ;) Z góry dziękuję.

W zakładce 'Sprzedaż' w MENU ,które znajdziecie na samej górze po lewej stronie pod obserwatorami dodałam kilka nowych rzeczy (KLIK). Serdecznie zapraszam też na moją SZAFE .


Życzę udanego dnia ;*
Monika  



yoga clothes for women clothing for women womens clothes online

11 komentarzy:

  1. Spodnie ładne!:)

    Zapraszam na wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie :*
    ładny outfit. :)
    Chuck and Blair ! Uwielbiam ich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spodnie :)).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszula :)
    pozdrawiam, denzee

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i uroczo - tak jak lubię. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie prowadzisz bloga!
    Założyłam fanpage na fb. Jeśli polubisz mnie będę Ci bardzo wdzięczna: https://www.facebook.com/pages/fashion-hideout/295543363818645

    Pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie i ze smakiem :)

    Dostałam od Niego... ogromną pizze, o strasznie późnej godzinie, ale pochłonęliśmy ją na pół :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny strój ;)

    Zapraszam na rozdanie! ;)
    Wybierasz dowolną rzecz z internetowego sklepu Partnerssa! ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html

    Pozdrawiam, Aieaaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie! ;)
    Wybierasz dowolną rzecz z internetowego sklepu Partnerssa! ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html

    Pozdrawiam, Aieaaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit jest świetny . Te spodnie stały się moim must have !!!

    OdpowiedzUsuń