sobota, 3 marca 2012

Trochę informacji - Oasap.com

Cześć ♥ Jak się cieszę ,że mamy już weekend ;) Chociaż i tak mam trochę nauki , ale sama myśl ,że dzisiaj sobota poprawia mi humor. Mam też dziś zajęcia teatralne z czego bardzo się cieszę ;] Objadanie się truskawkami bądź bananami czy innymi owocami z Nutellą to jest to <3  A 18 marca mamy już występ. Wystawiamy Śnieżkę ,ja gram krasnoludka , a do tego śpiocha ;p Ale myślę ,że wszystko pójdzie tak jak trzeba ;)

Ale przechodząc do tematu notki. Chciałam napisać Wam o sklepie internetowych - OASAP.COM. Znajdziecie tam wiele wspaniałych ubrań , dodatków czy butów. Wszystko jest kolorowe, modne i zdecydowanie wpada w mój gust ;) Zresztą kolory i kroje też są najmodniejsze , możemy znaleźć też kilka bardzo eleganckich sukienek. Na przykład tą którą Selena Gomez miała na gali rozdania Oscarów :


 Albo krótkie ,zwiewne sukienki w pastelowych kolorach :





A także kilka skórzanych kurtek w różnych kolorach :







I buty które przypadły mi do gustu :

women without clothes women s travel clothing petite women s clothing
Oczywiście to tylko garstka tych rzeczy które możecie znaleźć na tej stronie. Dlatego zapraszam do klikania w baner po lewej stronie mojego bloga,który przeniesie Was prosto na tą stronę :)

Jeszcze parę zdjęć nowej kolekcji wiosennej ,która niedawno wyszła :





Podobają Wam się rzeczy z tej strony ? A nowa kolekcja przypadła Wam do gustu tak jak mi? Piszcie ;D


PS Bardzo Was proszę o klikanie w banery po lewej stronie bloga. W większości przypadków pomoże mi to rozpocząć współpracę z tymi stronami. Będę Wam niezmiernie wdzięczna. 

PS 2 Jeśli któraś z Was ,blogerek ,zechce podjąć współpracę ze stroną Oasap.com to proszę ,zostawcie swojego mejla oraz adres bloga w komentarzu. Będzie to korzystne i dla mnie i dla Was ;) Wyślę Wam zaproszenie . Z góry dziękuję ;)


Już niedługo nowy outfit ;) Udanego weekendu ;*


plus size women clothing tall women clothing women s clothing stores online

9 komentarzy:

  1. mm wygląda smacznie. Ostatnie z butów i pastelowe, krótkie sukienki są boskie !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te pastelowe kolorki...
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutella i maliny dla mnie, o ! ;)
    Ciekawe te ubrania, spódniczka z nowej kolekcji praktycznie identyczna jak moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paliks0@op.pl
    zawsze można spróbować.Co do notatki to świetnie to wszystko skomponowałaś,buty,które kocham,skórzane kurtki i jeszcze sukienki aaaa ;) obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. takie leciutkie sukieneczki bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na te owoce z nutellą to mi niezłego smaka narobiłaś:o

    OdpowiedzUsuń
  7. druga sukienka przepiękna! fajny post ;)

    obserwuję!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam wcześniej o oasap!koniecznie muszę sprawdzic to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe;-) jak wygląda współpraca?

    Obserwuję!;-)

    OdpowiedzUsuń