piątek, 27 kwietnia 2012

Nowa współpraca - Jadwiga ;)

Witam serdecznie ;) Na dworze już ciepło , u mnie dzisiaj 27 stopni , także spokojnie można się już opalać ;] Już mam plany na weekend majowy , a jutro tez mam nadzieję będzie ciekawie. A Wy jakie macie plany na ten wolny tydzień? Piszcie ;) Dzisiaj ,tak jak w tytule notki pokażę próbki ,które wysłała mi Pani Paulina ze sklepu Jadwiga.eu . Bardzo ciesze się z tej nowej współpracy ,gdyż zawsze chciałam przetestować jakieś polskie kosmetyki ,a nie używać tylko te zagraniczne. Tutaj kilka słów o historii powstania marki Jadwiga :

JADWIGA Instytut Kosmetyczno-Medyczny laboratorium bioodnowy powstał w 1967 roku, założony przez panią mgr Jadwigę Użyczyn Marszewską. Instytut przechodził w swoim rozwoju rożne okresy; od jednoosobowej firmy do spółki rodzinnej.
W okresie braku dostępu do dobrych kosmetyków w Polsce, Pani Jadwiga w swoim gabinecie usług kosmetycznych "kręciła" w moździerzu dla klientów kremy "babuni". Dzięki temu firma wprowadziła do produkcji kosmetyki zaakceptowane przez klientów, którzy w dalszym ciągu oczekiwali na kremy sporządzane według jej własnej receptury, także wówczas, gdy sklepowe półki zapełniły się już "firmowymi" produktami.Posiada Placówkę Oświatowo-Szkoleniową, która jako pierwsza w  Polsce, zaczęła kształcić kosmetyczki, co czyni bez przerwy do dzisiaj, dokształcając je również w każdej dziedzinie kosmetyki.


Od Jadwigi dostałam :


 1.Sześć ( na zdjęciu jest pięć , bo jedna mi się gdzieś zapodziała )próbek kremów bionawilżających (z kolagenem ,witaminą A+E , odżywczo-regenerujący) Niestety jest dla cery suchej ,więc dałam do wypróbowania dla mojej mamy ;)

 2. Sześć próbek papki do cery trądzikowej. Normalizuje funkcje skóry tłustej.

 3.Trzy maseczki bionawilżające nagietkowe. Dla każdej cery.

 4. Tutaj 'kilka' ulotek ;)


 5. Katalog zabiegów oraz produktów

Już zabieram się do przetestowania maseczek i papki ;) Jestem bardzo ciekawa efektu. Oczywiście opiszę Wam to po wypróbowaniu ;)

 A Wy używacie kosmetyków z Jadwigi? Jeśli tak ,to czy są godne polecenia? ;)


Tyle na dzisiaj , trzymajcie się ciepło ;*
Życzę miło spędzonej majówki ;]

A tutaj piosenka One Direction na poprawę humoru ;) Zayn <3 




women s plus size clothing women s clothing catalogs tall womens clothing

10 komentarzy:

  1. może raz czy dwa słyszałam o tej firmie. Chętnie bym się dowiedziała czegoś więcej np, jak sprawują się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie i ja się dowiem czegoś więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo ja już majówke mam mniej więcej zaplanowaną-imprezki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje i czekamy na opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o tej firmie, i naprawdę chętnie poznam Twoją opinię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ale ci nadesłali rzeczy nono ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o tej firmie ;) a co do piosenki to wciąż ją śpiewam mojej kumpeli ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie poznam opinię o ich kosmetykach :)
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze gratuluję współpracy, a w głębi serca troszkę zazdroszczę, bo sama chętnie wypróbowałabym ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń