poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Spacer na wietrze ;) - outfit nr 4

Witam ;) Od razu przepraszam za moją dłuższą nieobecność ,ale jakoś nie miałam weny do pisania i nie za bardzo miałam czas. Jednak dziękuję za stale zwiększającą się liczbę odwiedzeń mojego bloga ;] Niedawno wybrałam się na spacer z koleżanką ,wzięłyśmy aparat i cyknęłyśmy "pare" ( ponad trzysta)zdjęć .
 Mam nadzieję ,że outfit się spodoba mimo tego iż zdjęcia nie wyszły do końca jak chciałam ze względu na straszny wiatr. Niedługo znowu wybiorę się na jakąś sesje ,tym razem outfit jest codzienny, nie jakiś wymyślny ,ale następnym razem  będzie trochę ciekawiej ;)






Bluzka - No Name
Narzutka - Atmosphere SH
Spodnie - H&M
Buty - House
Torba - House 
Kolczyki - Jubiler
Naszyjnik - nie pamiętam sklepu ,ale chyba H&M
Pierścionek - Jubiler , prezent

Nagrałam dla Was jeszcze filmik i chciałam go dodać ,ale nie za dobrze mi wyszedł (tzn. nie mam jeszcze wprawy w takim gadaniu ,a poza tym cały czas się śmiałam ,bo nagrywający mnie rozpraszał ;)). Może następnym razem uda mi się nakręcić coś lepszego.

To tyle na dzisiaj , życzę Wam udanego tygodnia , ja w weekend jadę do stolicy ,także jakieś zakupy zapewne będą ;)


;*

PS Bardzo proszę o klikanie w banery po lewej stronie bloga, naprawdę pomoże mi to w nawiązaniu nowych współprac. Będę bardzo wdzięczna ;)


women s clothing online women clothing stores tall womens clothing

28 komentarzy:

  1. podoba mi się narzutka ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, możemy obserwowac. ja już, teraz czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest Twój blog, Obserwujemy :)
    + dostajesz banery np deezee i jak to wygląda , ile musisz miec klikniec zanim nawiążesz współpracę? Bo w sumie ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz boski sweterek :!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj nie przesadzaj. Twój blog dobrze się trzyma, a ja Ci poklikałam w te reklamy, mam nadzieję,ze pomogłam choć troszkę. A Ty sama tak po prostu do deezee napisałaś , czy jak to wyglądało? :) Przepraszam,ze się tak dopytuję, ale jakoś jestem tego ciekawa, bo nigdy nie mogłam tego rozkminić ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie racja... na wszystko trzeba czasu... Ja tak sobie pomyślałam,że prowadzę mojego bloga jakieś kilkanaście dni... Muszę poprosić kogoś, kto ogarnął by mi szablon i grafikę, troszkę pozmieniać niektóre rzeczy i może sama za jakieś 3-4 miesiace spróbuję? co Ty o tym sądzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo pozytywne zdjecia, bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje! zapraszam na nowa notke :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! To dużo dla mnie znaczy :)
    Co do pasków, też za nimi nie przepadam, chociaż w szafie parę bluzek mam. :)
    Jasne, że obserwujemy!

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja mam to szczęście, że bardzo dobrze znam panie które tam pracują więc jeśli czegoś szukam to one mi to przytrzymają, a że Łeba jest mała to one też czasami zmawiają książki takie jak ktoś poleca bo to się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba! :D I te trampki są fajną odskocznią od stonowanego stroju ;)


    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia : ) i te buciki, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweterek, uwielbiam takie;) do tego super akcent w postaci butów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że wiało hehe, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj widać że był wiatr, ale zdjęcia wyszły fajne;)
    zapraszam do mnie. J.

    http://2girlsnobodyperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodnie, na luzie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę tego shoppingu w Wawie :) też bym się wybrała. fajna narzutka, ogólnie wszystko się ładnie komponuje :)
    nic nie trenuję :) po prostu chodzę sobie na meczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie masz super ;)
    Zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ostatnie zdjęcie z chłopcami :)
    Oczywiście klikam tam gdzie chciałaś, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, przywróciłam blog do istnienia :)
    Zapraszam:
    http://allaboutme1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia na wietrze są najlepsze! Takie artystyczne;)

    OdpowiedzUsuń