czwartek, 17 maja 2012

Nowości !

Witajcie :) Zdjęcie które widzicie po lewej stronie zostało wykonane przeze mnie ponad rok temu. Oglądając jakieś starsze zdjęcia natknęłam się na nie i bardzo mi się spodobało,dlatego postanowiłam je tutaj umieścić ;] Tak poza tym to pogoda za oknem jest okropna, nie dość że całą noc lało to jeszcze teraz, przez cały dzień. Masakra jakaś,wszędzie mokro,nie można nigdzie wyjść,nienawidzę takiej pogody, mam nadzieję że się poprawi przez weekend. Kolejną rzeczą ,która psuje mi humor jest to że grając w kosza na w-fie we wtorek skręciłam sobie środkowy palec lewej ręki. Wczoraj byłam u chirurga  ,nie mogę w ogóle nim ruszać ,ale lekarz powiedział że mam nic z nim nie robić ,tylko smarować maścią i któregoś dnia nagle przestanie mnie boleć i będę mogła nim normalnie ruszać. Mam nadzieję ,że to się stanie jak najszybciej ,bo jak na razie używam tylko jednej ręki a to jest dość niewygodne. Jeszcze dorzucić do tego pare innych rzeczy o których już może nie będę pisać i  humor popsuty. No tak , już się wyżaliłam ,to teraz przejdźmy do tematu notki ;)

 Najpierw pokaże Wam kosmetyki ,które ostatnio sobie zakupiłam :

Szampon Nivea Long Repair + odżywka Diamond Gloss GRATIS
  
 Głęboko oczyszczający tonik to twarzy + żel myjący GRATIS
 Jak widać już trochę zużyłam ;) Wcześniej nigdy nie miałam toników do twarzy ani innych tego typu rzeczy z firmy Clean&Clear. Zawsze używałam produktów z Nivea albo Under20,ale jestem mile zaskoczona ;) A Wy używacie kosmetyków z tej firmy?

  
 Dezodoranty Nivea invisible for black&white (także dwa w cenie jednego ;))


 Lekka dwufazowa odżywka w sprayu Pantene PRO-V
Od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu ten odżywki i jestem z niej naprawdę zadowolona ;)


 Odświeżający żel pod prysznic Eva for teens limonka- mięta i żel pod prysznic Fruttini o zapachu truskawki i wanilii (oba pachną nieziemsko;)




Jak możecie zauważyć bardzo lubię  promocje 2w1 ;)

Teraz nowości w szafie :



Torba - Allegro
 Bluzka - House %

Okulary - H&M
(przed zrobieniem zdjęcia jeszcze nie zdążyłam ich umyć;))
 
Sukienka - Oasap
Niedługo pojawi się nowa stylizacja w roli głównej z tą małą czarną ;)

OASAP - The
Latest Street Fashion
Zachęcam do klikania w baner, pomoże mi to w nawiązaniu z nimi współpracy ;)
Z góry Wam dziękuję.

Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych rzeczy,więc naprawdę warto ;) Jeśli ktoś ma bloga bardzo proszę o podanie mejla w komentarzu ,wyśle Wam zaproszenie,co będzie korzystne dla obu stron ;]


PS. Jeszcze kupiłam sobie ostatnio piękną sukienkę w serduszka w H&Mie ,ale zapomniałam zrobić zdjęcia także pojawi się w jakiejś stylizacji na blogu ;)

 Koniecznie napiszcie czy podobają Wam się powyższe rzeczy.
Miłego dnia ;)


womens clothing plus size womens clothing women s clothing stores

6 komentarzy:

  1. świetne zakupy :)
    a gdzie to takie kosmetyczne promocje ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat większość z tych kosmetyków kupiłam w Naturze, tylko odżywka dwufazowa w Rossmanie ;)

      Usuń
  2. klikam klikam, mam nadzieję,że coś Ci pomoże :) a ja używałam Clean&Clear i dostałam wysypki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki i sukienka jest cudna :) Lubię oglądać zdjęcia z dawna , np. włąsnie z przed roku , fajnie powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam jakiegoś toniku z nieznanej mi firmy z tego co mogę odczytać z nazwy to jest to niemiecka firmy ale jest bardzo dobry ;) moja twarz jest po nim taka miła w dotyku ^^ strasznie podoba mi sie ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. TOREBKA BARDZO ŁADNA, OBSERWUJE!:)

    OdpowiedzUsuń