sobota, 12 maja 2012

Recenzja : Jadwiga maseczka bionawilżająca nagietkowa

Witajcie ;) Eh.. Ta pogoda jest strasznie zmienna.. raz słońce świeci i 30 stopni , a następnego dnia deszcz i o połowę mniej stopni.. Ale i tak nie może to popsuć planów ;) Już szykuję dla Was stylizację ,jednak jakoś nie mogę wybrać się na zdjęcia. Kiedy umawiam się z koleżanką żeby pójść to akurat wtedy jest brzydka pogoda , a w tygodniu jakoś nie ma czasu. No ale mam nadzieję ,że jak najszybciej uda mi się w końcu to zrobić :]
Dzisiaj moja pierwsza recenzja maseczki bionawilżającej nagietkowej dla każdego typu cery od Jadwigi. W poprzedniej notce pokazywałam Wam co mi wysłano z tej firmy.


Producent : Jadwiga (polska firma)

Produkt : Maseczka bionawilżająca nagietkowa dla każdego typu cery

Działanie według producenta : Żelowa maseczka relaksująco-nawilżająca do każdego typu cery i wieku. Ma doskonałe działanie regenerujące ; zapobiega wysuszaniu skóry i nadmiernemu złuszczaniu się naskórka;otacza skórę opieką aktywnych biosubstancji; przeciwdziała utracie wody w skórze;pozostawia skórę miękką i delikatną;nadaje skórze atrakcyjny , młody wygląd. Działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, dezynfekująco ;łagodzi podrażnienia.

Zastosowanie : Nakładać obficie na oczyszczoną skórę twarzy, szyi oraz dekoltu; pozostawić na 5 do 20 minut; nadmiar zetrzeć papierową chusteczką.

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Calendula Officinalis Extract, Polyacrylic Acid, Sodium Hydroxide, Propylparaben, Methylparaben


Opinia : Rzeczywiście to co pisze producent jest prawdą. Maseczka nawilża ,pozostawia skórę gładką i miękką. Zauważyłam też że po zastosowaniu jej naskórek przestał mi się tak złuszczać. Jak użyję ją jeszcze pare razy to zapewne całkowicie ten problem zniknie. Chociaż po pierwszym użyciu maseczki pojawiło się lekkie szczypanie oraz dziwne i nieprzyjemne ciepło. Był to pewnie dyskomfort co sprawiało że chciałam jak najszybciej ją zmyć. Producent pisze ,że trzeba zmyć resztę maseczki chusteczką jednak mi po piętnastu minutach już nic nie zostało. Maseczka całkowicie się wchłonęła. Jednak po użyciu jej kolejny raz ten efekt osłabł ,a jeśli użyłabym ją jeszcze pare razy to zapewne całkowicie zniknąłby ten dyskomfort.

Konsystencja/kolor/zapach : Lekka,żelowa konsystencja, nieprzyjemny zapach(nagietkowy) ,jednak po nałożeniu na twarz nie jest tak wyczuwalny , bezbarwna.

Cena : ok.33zł/200 ml


Minusy : Nie jest to typowa maseczka jaką spotykamy najczęściej w sklepach ,którą pozostawia się na twarzy przez parę minut a następnie zmywa. Dla mnie jest to lekki minus ,gdyż niezbyt spodobała mi się taka żelowa konsystencja. Jednak bardzo dobrze się ją rozprowadza. Uczucie mrowienia i nieprzyjemne ciepło podczas używania maseczki kilka pierwszych razy oraz nieprzyjemny zapach  też są minusami.

Plusy : Pomimo grubej warstwy ,którą powinniśmy nakładać maseczka bardzo dobrze się wchłania. Nawilża skórę twarzy , zapobiega złuszczaniu naskórka oraz nadaje skórze gładkość oraz zdrowy kolor. Plusem jest także stosunkowo niska cena i to że maseczka daje niemal natychmiastowe efekty.

Ocena ogólna : Tak więc oceniam maseczkę jak najbardziej pozytywnie. Nakładam ją wieczorem i widzę poprawę na mojej twarzy ,a to chyba jest najważniejsze ,żeby maseczka działała jak najlepiej.

To tyle :) Troszkę dużo mi tego wyszło ;] Piszcie swoje opinie na temat tej maseczki jeśli już ją używaliście ;]


Miłego dnia ;*

women clothing womens clothes plus size clothing for women

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam z nią do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się ciekawie.. generalnie chyba pierwszy raz o tej firmie usłyszałam właśnie z Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo dokładnie, kompletnie nie pojmuję tego zakazu.. maseczka wydaje się ciekawa, ogólnie lubię używać tego typu rzeczy, jak gdzieś spotkam w drogerii chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń