wtorek, 29 maja 2012

Stradivarus - letnia kolekcja

Witajcie !
Na początek krótki wstęp ,taki ogólny ,co do prowadzenia tego bloga przeze mnie. Wiem ,że notki nie pojawiają się regularnie i ogólnie blog nie jest taki jak bym chciała. Przez to tracę osoby odwiedzające go.Tak naprawdę będzie on w pełni i tak jak bym chciała funkcjonował dopiero w połowie lipca. Będzie tak dlatego,iż właśnie wtedy dotrze do mnie moja upragniona lustrzanka <3  Wtedy właśnie zostanie mi ona przywieziona ze Stanów. Myślę ,że warto poczekać trochę na lepszy aparat. Więc odliczam tylko dni do lipca , a na razie muszę zadowolić się tym co mam ;)

No to taki wstęp wyjaśniający pewne kwestie,a teraz przejdźmy do tematu notki. A jest nim uwielbiany przeze mnie sklep , drugi na liście moich ulubionych - Stradivarius.

Sklep oferuje nam tego lata niezwykle dziewczęce i zwiewne ubrania. Dużo bieli , pastelowych kolorów, kwiatów , hawajskich motywów ,a także mocnych akcentów. Jak dla mnie wszystkie ubrania ze Stradivariusa są godne polecenia i zwrócenia uwagi. Będąc w sklepie mam ochotę przymierzyć wszystko , bo praktycznie każda rzecz mi się podoba. Ubrania są niedrogie, a idealnie wpasowują się w mój styl. Często też są przeceny, więc każdy może znaleźć coś dla siebie.Kilka zdjęć z letniej kampanii "Brighten me up" z Siri Tollero :




Na nadchodzący miesiąc styliści tej marki proponują dwa wzory. Pierwszy z nich to tropikalne kwiaty i tego typu motywy.







'Drugi skupia się wokół koloru białego i ciuchów inspirowanych bielizną, czyli koronkowych bluzek z odkrytym brzuchem. Pojawił się też haft angielski -ażurowa kompozycja, na którą składają się okrągłe i owalne wycięcia o starannie obszytych brzegach'




Kilka innych rzeczy ,które może znaleźć na stronie Stradivarius:








 źródło : http://www.groszki.pl/

Podoba Wam się nowa kolekcja Stradivariusa? Lubicie kupować w tym sklepie?
Ja jak wspomniałam wyżej uwielbiam tę markę ;)


Trzymajcie się , a ja muszę lecieć na spotkanie do bierzmowania , a potem angielski ;>

Miłego dnia :]


PS. Biorę udział w rozdaniu na blogu millionail.blogspot.com/ Do wygrania jeden z dwóch zestawów, do wyboru. Ja zdecydowałam się na bardzo modny, kolczasty wisior z Diva. Rozdanie trwa do 26 czerwca.


Zachęcam do wzięcia udziału. Nic nas to nie kosztuje ,a może akurat los się do nas uśmiechnie ;)

women s running clothes clothing for tall women clothing stores for women

6 komentarzy:

  1. świetna kolekcja ja właśnie jestem w trakcie poszukiwań letnich sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluje na sandałki ze Stradivariusa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure :) If you want we could follow each other? Let me know on my blog if you would follow me and I will follow you immediately :) Have a great day honey :)
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Ale chciałabym częściej takich i innych notek:)

    OdpowiedzUsuń