czwartek, 21 czerwca 2012

2x hairstyles ;)

Cześć ;) Jakiś czas nie pisałam ,ale to dlatego że miałam mały nawał nauki ;) Ale to zapewne jak większość z Was przed końcem roku. Nie udało mi się wyciągnąć na pasek - średnia 4,46 ,ale i tak jestem zadowolona że nie zebrałam żadnej trói ;) A u Was jak z ocenami? Poprawiłyście wszystkie oceny ,które chciałyście? Nie pisałam także dlatego,iż pogoda przez te kilka dni była naprawdę świetna. W ten weekend wyjeżdżam, wracam w nocy w sobotę. Następny tydzień ognisko z okazji zakończenia roku szkolnego i początku upragnionych WAKACJI ;) Już powoli planujemy sobie wyjazdy itp. Wy macie już jakieś plany konkretne? ;] W następnym tygodniu może uda mi się jeszcze napisać tutaj notkę,gdyż już strasznie nie chce mi się chodzić do szkoły ,więc znajdę czas ;] A tymczasem przedstawiam Wam dwie fryzurki ,które wczoraj i dzisiaj zrobiła mi siostra :

1.




 2.


Która się Wam bardziej podoba? Mi osobiście bardziej do gustu przypadła pierwsza ;)


 Dzisiaj pierwszy dzień lata ;) Wczoraj najkrótsza noc, dzisiaj najdłuższy dzień ;]

 To tyle na dzisiaj, zaraz ide na dwór, pozdrawiam wszystkich ;) Miłego weekendu życzę.


EDIT :


Nie wiem czy wszystkie z Was słyszały o ShinyBox.
 " ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz wypróbowanie ich przed zakupem."

Wystarczy wejść w ten link --->  http://shinybox.pl/?ref=ad680b0 , zarejestrować się , zapraszać koleżanki i czekać na darmową paczkę z pudełeczkiem pełnym świetnych kosmetyków.

Wysyła pudełek czerwcowych już ruszyła , a w nim takie kosmetyki :

1. L’Oreal Professionnel, Serie Expert, Vitamino Color - PEŁNOWYMIAROWY

2.Pharmatheiss Cosmetics, Seria Granatapfel - ujędrniający krem do twarzy na dzień

 3.Pharmatheiss Cosmetics, Seria Granatapfel - ujędrniający krem do twarzy na dzień

 4.  BIOGENA PHARMA odżywka do paznokci - PEŁNOWYMIAROWY

 5. Rimmel połyskujący błyszczyk do ust Vinyl Stars - PEŁNOWYMIAROWY


Jeszcze raz zachęcam do zarejestrowania się na stronie,gdyż  naprawdę warto. Mamy wspaniałe kosmetyki do przetestowania całkowicie za darmo !;)

 

affordable women s clothing victorian clothing for women classic women s clothing

7 komentarzy:

  1. ta pierwsza fryzura - rewelacja!:)

    Zapraszam na nowy wiersz dla Daniela:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fryzurki, druga jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio jestem wielbicielką takich fryzur, super !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fryzur, ale ja i tak nigdy nie dam rady ich zrobić. do czesania to ja akurat mam dwie lewe ręce ^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te fryzury, szkoda, że mam brata, który mi takich nie zrobi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam shiny box ale tylko 20 pkt. :c jak ty uzbierałaś tlyko pkt ?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie mam wielu punktów , tylko 40. Nazbierałam to zapraszając znajomych i na tym w sumie zaprzestałam ;] Nie udało mi się uzbierać na to pudełeczko ;)

      Usuń