sobota, 16 czerwca 2012

My heart skips a beat - next OOTD

Witajcie kochani ;) Dzisiaj znowu meczyk :) Tym razem już o wszystko. Ja jak najbardziej kibicuję Polakom i wierze ,że wygrają. Dzisiaj taki krótki post,kolejna stylizacja. Tym razem sukienka w serduszka .Kiedy zobaczyłam ją na wieszaku w H&Mie od razu pomyślałam,że muszę ją mieć ;) Świetna na lato,pasuje na każdą okazję. Do tego balerinki ,które mogliście zobaczyć w poprzednim poście ,torebka zabrana z szafy mojej babci i kilka innych dodatków ;) Zobaczcie sami i oceńcie :










Z Justynką <3 (tylkozaufajmi.blogspot.com/)


Tyle na dzisiaj , ja leczę na stadion na strefę kibica ;) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;*

PS. Jeszcze jedna prośba - bardzo Was proszę o klikanie w banery po lewej stronie bloga. Naprawdę bardzo mi to pomoże w zawiązaniu współpracy. Szczególnie z banerem ze sklepu Oasap. Piszcie, to się odwdzięczę tym samym ;]


women without clothes women s travel clothing petite women s clothing

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia.. najbardziej podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sukienka;-) ładne fotki;]

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna wyglądasz!!
    mam taką samą tylko że w kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie :) Ładna sukienka.
    baardzo chętnie poobserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny outfit. ;]
    Dodałem do obserwatorów, liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. <3~ Torebka i sukienka są prze słodkie!

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają:) Mam podobną sukienkę ale białą w czarne groszki:)

    Przy okazji, zapraszam Cię do mnie na bloga, dodałam dziś obiecaną notkę ze swoimi ulubionymi lakierami Flormar:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia.. i parasolka! :)
    Dziękuje za odwiedziny ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, dziewczecy outfit :)))
    Jeśli masz chwilke, zapraszam na mojeg bloga na rozdanie kosmetyczne :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukienka. ;)

    to był snikers, ale z polewą krówkową. Krówka jest podobna. ;)

    OdpowiedzUsuń