piątek, 8 czerwca 2012

OOTD - sukienka od Oasap

Witajcie ;) Pewnie większość z Was siedzi teraz przed telewizorami i ogląda drugi już dzisiaj mecz Rosja - Czechy. Ja pierwszy mecz Polska - Grecja obejrzałam w strefie kibica na stadionie . Zdążyłam niestety tylko na mniejszą część drugiej połowy. Ale to nic , duchem byłam z naszą reprezentacją i mocno ich wspierałam ;)
A dzisiaj outfit dnia z sukienką nadesłaną mi od sklepu Oasap. Koniecznie tam zajrzyjcie ,mają tam szeroki wybór wspaniałych ubrań i dodatków . Każda dziewczyna z pewnością znajdzie coś dla siebie. Koronkową małą czarną z baskinką pokazywałam Wam w jednym z postów o nowościach. W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z beżowymi balerinkami - ażeby nie było zbyt czarno. Do tego czerwony akcent na paznokciach i biżuteria - kolczyki w kształcie serca oraz naszyjnik wisienka. Całość jest bardzo elegancka, zestaw pasuje na wiele różnych okazji. Zobaczcie i sami oceńcie.









|Sukienka/Dress - Oasap.pl | Buty/Shoes - NN | Okulary/Sunglasses - H&M | Kolczyki/Earrings - H&M |Naszyjnik/Necklace - Tally Weijl |


I jak ? Spodobała Wam się stylizacja? Czekam na opinie ;)


Ja wracam przed tv ,a Wam życzę kolorowych snów i miło spędzonego weekendu ;*
women s fashion clothing women s petite clothing running clothes for women

14 komentarzy:

  1. stylizacja jest super;))
    ladny naszyjnik
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka !
    Pewnie, że obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie czerni i czerwieni *.* , śliczna koronka ;)

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba stylizacja, śliczna sukienka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ;)
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli do mnie wpadniesz;)
    Organizuję właśnie konkurs, w którym do wygrania jest
    torebka firmy Asos w stylu Alexy Chung o wartości 200 zł :)

    WWW.BLUEMICAFASHION.BLOGSPOT.COM

    Mam nadzieję, że pomożesz mi w blogowaniu i razem, wspólnie stworzymy nieziemską atmosferę na blogspocie ;)

    Bardzo przepraszam za SPAM, ale jest to jedyna metoda na poinformowanie Cię o moim blogu i konkursie, mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe... ;)

    Buziaki,
    Bluemica ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowną masz sukienkę :*

    www.prohibited-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalna sukienka, a naszyjnik jest mega uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń