środa, 27 czerwca 2012

Trendy summer 2012 ;)

Witajcie ;) Mam już więcej czasu,gdyż  czas leniuchowania już rozpoczęty. Byłam dzisiaj w szkole na czterech pierwszych lekcjach po czym zwolniłyśmy się u pani i poszłyśmy do domu. Jutro też trzeba wpaść pokazać się oraz dowiedzieć co i jak z zakończeniem roku. Już szykuję strój i oby wysiedzieć tylko w kościele ,potem trochę w klasie i dwumiesięczny odpoczynek czas zacząć ;) W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje ulubione trendy na tegoroczne wakacje. Coś co mnie urzekło i przy okazji znalazło się na mojej liście Must Have. Pierwsza rzecz to :

1. Neonowe kolory ( w szczególności cytrynowe, limonkowe oraz różowe)

House

H&M

H&M


2. Maxi dress

Allegro

Mango

Mango


3. Azteckie wzory

Bershka



Topshop


4.  Asymetryczne spódnice i sukienki

Bershka

Allegro



5. Tie dye
Czyli farbowanie ubrań.  Trend objawia się przede wszystkim pod postacią cieni, np. przechodzenie z czerni w biel. Nie brakuje też radykalnych wersji motywu ombre, np. wybarwionych plam połączonych z poszarpanym materiałem. Zamiast wydawać pieniędzy na  takie pofarbowane szorty możemy zrobić je same. Efekt może być naprawdę zaskakujący ;) Sama mam zamiar w wakacje spróbować zrobić coś takiego ;] Na youtubie możecie znaleźć wiele ciekawych filmików przedstawiających farbowanie ubrań. Więc - do dzieła dziewczyny ! ;)

Zara

H&M

Asos


I jak ? Który trend na tegoroczne lato najbardziej Wam sie spodobał? ;)

Jeszcze chciałam tu wspomnieć ,że zaczynam ćwiczenia z Ewą Chodakowską. Na lato trzeba troszkę poprawić figurę ,a nie tylko opychać się słodyczami i innymi świństwami. Na początku chciałam zacząć robić A6W ,ale są to ćwiczenia głównie na brzuch ,a ja chce poprawić ogólnie całą sylwetkę. Chociaż jej metoda też skupia się na pracowaniu nad mięśniami brzucha. Już ściągnęłam sobie te ćwiczenia i tylko ustalić stałą porę dnia , przynajmniej trzy razy w tygodniu , przez cztery tygodnie , zabieramy się do roboty ;) Wiem ,że kiedyś była płyta z jej ćwiczeniami w magazynie Shape. Może któraś z Was wykonywała już ćwiczenia Ewy Chodakowskiej ? Jeśli tak to jestem bardzo ciekawa waszych opinii i czy rzeczywiście dały one jakieś efekty ;) 



 Tyle na dzisiaj ;) Życzę miłego dnia i dziękuję Wam za ciągle wzrastającą liczbę odwiedzin mojego bloga ;) ;**

PS. Przypominam o ShinyBox ! Zostały jeszcze tylko trzy dni na zarejestrowanie się i zapraszanie koleżanek. W tym miesiącu możecie dostać świetne kosmetyki , w tym trzy pełnowymiarowe. Zachęcam do klikania i zarejestrowania się ,gdyż to nic nie kosztuje ,a możecie zyskać pudełeczko świetnych kosmetyków ;)





business clothes for women cute clothes for women trendy clothes for women

11 komentarzy:

  1. NIe lubię azteckich wzorów ale wszystko inne jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta żółta bluzeczka z H&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście wydaje się, że bardziej niż maxi dress w czołówce są maxi skirts, ale hm.. i jedne i drugie są genialne, wygodne i idealne na każdą okazję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy ;3
    Proszę zajrzyj do mnie jestem nowa :):* zaobserwuj ja zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. większość mi się podoba, ale od neonów zdecydowanie bardziej wolę pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam asymetryczne topy ;D i neon *,*

    zapraszam do mnie na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym mieć każdą z tych rzeczy !

    zapraszam na rozdanie http://o-mistinguett.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam asymetryczne spódnice oraz ciuchy w azteckie motywy ;)

    Pozdrawiam
    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka z Bershki jest cudowna!! I pierwsza bluzeczka z House'a bardzo mi się spodobała;)

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń