wtorek, 11 września 2012

Jeans at the end of the summer..


Witajcie ;) Długo się nie odzywałam, ale dzisiaj w końcu zachciało mi się coś tu napisać ;) Wiem,że nie najlepiej u mnie z systematycznością , a jeśli przerwie się na dłuższy czas prowadzenie bloga , to potem już nie tak łatwo wszystko odbudować. Ale cóż,szkoła już się zaczęła,więc czas wziąć się za naukę ;)  Dzisiaj wyjątkowo jakoś strasznie gorący dzień. Jakiś czas temu,pod koniec sierpnia wybrałam się na zdjęcia ,więc zamieszczam tu outfit :









Koszula - Stradivarius |Bluzka - NN | Legginsy - Butik | Buty - NN | Okulary - Allegro | Pierścionek - I Am

To tyle na dzisiaj , postaram się znowu wciągnąć w blogowanie , ale na razie nic nie obiecuję ;)

Pozdrawiam ;]


womens clothing catalog online womens clothing sexy womens clothes

11 komentarzy:

  1. fajny outfit <3
    wpadnij
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie twoj blog! Swietne zdjecie
    Juz dodaje do obserwowanych!
    Zapraszam do tego samego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit :) mam taką samą koszulę! :D ale denerwuje mnie, bo ciągle odpada mi dolny guzik od niej xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie perfekcyjne :>

    OdpowiedzUsuń