niedziela, 30 września 2012

New camera ♥

W końcu udało mi się zdobyć nowy aparat ;)) Bardzo się z tego powodu cieszę, że już wczoraj wpadł w moje ręce. Długo na niego czekałam ,więc teraz będę tylko siedzieć i testować jego wszystkie funkcje ;) Jest to lustrzanka cyfrowa -  Sony SLT-A37K. Wybierałam jeszcze między Nikonem D5100 ,bo jak wiadomo Nikon to zdecydowanie najlepsza firma produkująca aparaty,jednak te z wyższej półki , a jeśli chodzi o te troszkę tańsze ,to jednak lepszym wyborem w tym przypadku był Sony. Zresztą tak też polecali nam w sklepie, w którym go zakupowaliśmy ,więc ludzie pracujący tam zapewne znają się trochę na tym ;) Jestem z niego bardzo zadowolona , a teraz kilka zdjęć "próbnych" które wykonałam w pierwszych chwilach po dostaniu go w swoje ręce : 



 Moja dzisiejsza fryzura ;)

 Książka "Caryca" o carycy Rosji Katarzynie I ;]

Aparat ogólnie wygląda tak :



Teraz mogę spokojnie zacząć sumiennie prowadzić bloga, a już niedługo dodam kolejny outfit. 

Jeszcze pytanie : Jakimi aparatami Wy robicie swoje zdjęcia na bloga? ;)


clothing catalogs for women cute womens clothes trendy plus size womens clothing

4 komentarze:

  1. aparat zapowiada się fajnie ! ja jestem posiadaczką Nikona D40 od 3 lat - fajna amatorska lustrzanka i to właśnie nim robię zdjęcia na bloga ;))

    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia nim wykonane ; )

    OdpowiedzUsuń