wtorek, 9 października 2012

Heart again




W dzisiejszej stylizacji znowu rajstopy w serca,gdyż naprawdę bardzo mi się podobają ;) Do tego zakolanówki ,które także kocham i bluzka w serca ,aby dopełnić cały 'sercowy' zestaw ;] Do tego zwykłe ,czarne trampki ,jeansowe spodenki i długi,beżowy sweterek ;) Świetny zestaw na jesienne dni. Znowu ta niezbyt ciekawa sceneria , więc wybaczcie, miała być poprawa, ale zdjęcia były robione tego samego dnia ;] To dzisiaj bez zbędnego przedłużania :









Dzisiaj ,niestety, jeszcze mniej zdjęć niż poprzednio. Następnym razem, obiecuję , będzie dużo więcej ;)
  ;**


petite clothing for women womens tall clothing hippie clothes for women

19 komentarzy:

  1. kardigan i rajstopy <3 lovelovelove :D

    no właśnie chcę z niego porobić sobie żarty, ale nie aż tak żeby przestał do mnie pisać, bo zwałę z niego mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy sa boskie ! :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia i swietna sylizacja:))))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie :D. Zakolanówki bardzo mi się podobają :) :). Super stylizacja.. Rajstopy <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że to naprawdę bardzo ciekawy blog. chyba będę tu zaglądać częściej ;) mam nadzieję, że mój blog zainteresuje Cię też i dodasz mnie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się połączenie tych rajstop w serduszka, z zakolanówkami i z podartymi szortami. Bardzo fajny look! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rajtuski i zakolanówki- uwielbiam takie połączenia!!!
    obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna połączenie, rajstopki cune :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne rajstopy, wszędzie takich szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakolanówki i rajstopy, ładnie wyglądasz jedynie nie podoba mi się to jak zawiązałaś sweter :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam Ci racje, też mi się to nie podoba ;) Ale zrobiłam tylko kilka zdjęć i nie za bardzo miałam w czym wybierać , gdy dopiero później zobaczyłam w jaki sposób to wygląda ;)

      Usuń
  12. czapka ma z 20 lat i jest mojego taty :) tzn. już moja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zakolanówki i rajstopy są cudowne! <3 jakie masz chude nogi. ;3

    OdpowiedzUsuń