sobota, 6 października 2012

In the hearts and stripes.


 

Od razu , na wstępie ,przepraszam Was za niezbyt fajną scenerię ;) Niestety , w mojej okolicy nie ma zbyt ciekawych miejsc na robienie zdjęć. Jak już są to gdzieś daleko , gdzie naprawdę nie chce nam się iść 
(mi i mojemu fotografowi ;)) . Mam nadzieję ,że niedługo znajdziemy jakieś ciekawe miejsce i następnym razem zdjęcia nie będą na tle błota i drzew ;] A może Wy macie jakieś pomysły na to , gdzie można zrobić interesujące zdjęcia? Jeśli tak , to bardzo proszę o małą podpowiedź w komentarzu ;) 
Tym razem w moim zestawie pojawia się spódnica, do tego botki na małym koturnie , rajstopy w serduszka (które już od bardzo dawna chciałam mieć), bluzka w paski i szalik dodający trochę kolorku stylizacji ;) Patrzcie i oceniajcie ;] Mnie chyba bierze jakaś grypa , bo już od wczoraj boli mnie gardło , początki kataru i ogólnie złe samopoczucie. Jedyne co dzisiaj udało mi się zrobił , to wyjść na zdjęcia , ale teraz znowu źle się czuję. Pozostaje mi tylko jedną - kubek gorącej herbaty , do łóżka i oglądanie jakiegoś fajnego filmu ;] Potem może wezmę się na odrabianie lekcji , bo nie chce znowu zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę, czyli niedzielny wieczór ;) To tyle , dzisiaj troszkę mało zdjęć , ale w przyszłości postaram się to zmienić ;]











BLUZKA/BLOUSE - CARRY %
SZALIK/SCARF - CARRY %
SPÓDNICA/SKIRT - H&M
RAJSTOPY/TIGHTS - ATLANTIC
BUTY/SHOUSE - NN
KAMIZELKA/ WAISTCOAT - ATMOSPHERE SH


Jeszcze raz zapraszam Was na moje ALLEGRO oraz SZAFE, gdzie wystawiłam już nowe rzeczy ;)


Pozdrawiam ;* islamic clothing for women women s tall clothing clothes for plus size women

8 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba outfit :) oby cię nie rozłożyło! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest rewelacyjna :)
    świetnie jak dla mnie!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i rajstopy śliczne! :3
    okej możemy to ja już obserwuję i czekam na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń